امروز : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۴
صفحه نخست | اخبار قشم | روزانه یک هزار و ۵۰۰ قشمی واکسن کرونا دریافت می‌کنند

روزانه یک هزار و ۵۰۰ قشمی واکسن کرونا دریافت می‌کنند

منتشر شده در ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۲
واکسن

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، حمیدرضا بهزادی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم، روز چهارشنبه در نشست ستاد کرونای قشم افزود: ظرفیت تزریق بیشتر واکسن وجود دارد که تحقق آن به استقبال مردم و وجود واکسن بستگی دارد.

وی ادامه داد: هم اکنون افراد متولد سال ۱۳۶۷ به بالا واکسینه می‌شوند که امید است از هفته آینده افراد بالاتر از ۱۳۷۰ زیر پوشش قرار بگیرند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم تصریح کرد: در هفته اخیر ۴۹ بیمار کرونا بستری شدند که در همسنجی با هفته پیش از آن یک سوم کاهش نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۴۶ بیمار کرونایی در بیمارستان بستری هستند، تصریح کرد: این امر نشان از آن دارد که پیک مربوط به سویه دلتای ویروس کووید پشت سر گذاشته شده است.

بهزادی افزود: تا کنون ۴۸ هزار و ۴۰۰ دُز واکسن به مردم قشم تزریق شده است که ۱۴ هزار نفر هر ۲ دُز را دریافت کرده اند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم خاطر نشان کرد: تا کنون ۲۱۶ فوتی در شهرستان قشم بر اثر ابتلا به کرونا ثبت شده است که ۱۲۱ نفر از آنان از ابتدای سال جاری تا کنون وفات کرده اند.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=6847

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *