امروز : ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۱
صفحه نخست | اجتماعی | راه اندازی ۱۲ مرکز واکسیناسیون در طرح شهید سلیمانی هرمزگان

راه اندازی ۱۲ مرکز واکسیناسیون در طرح شهید سلیمانی هرمزگان

منتشر شده در ۶ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۸
واکسن

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ جعفر اسلامی، جانشین فرمانده سپاه امام سجاد در امور اقشار و مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار متخصصین استان هرمزگان گفت:در گام پنجم اجرای طرح شهید سلیمانی در هرمزگان تاکنون ۱۲ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در استان راه اندازی شده است که ۶ مرکز در بندرعباس و ۶ مرکز در شهرستان‌های میناب، رودان، سیریک، بشاگرد، بندرلنگه، بستک و جاسک دایر است.

سرهنگ اسلامی افزود: نیمی از مراکز واکسیناسیون در هرمزگان با همکاری و پشتیبانی کامل بسیج ایجاد شده است و تاکنون بیش از ۱۲۸ هزار نفر در این مراکز واکسینه شده اند.

او گفت: بیش از ۳ هزار نفر از بسیج جامعه پزشکی، اقشار بسیج و اعضای قرارگاه تحول محلات در اجرای طرح شهید سلیمانی در هرمزگان همکاری دارند.

باوقار مسئول بسیج سازندگی هرمزگان هم گفت: از ابتدای طرح شهید سلیمانی از پارسال تاکنون حدود ۵۰۰ هزار بسته غذایی بین خانواده‌های نیازمند به ارزش ۲۴۷ میلیارد تومان توزیع شده است.

وی افزود: در هفته آینده نیز ۳۰ هزار بسته غذایی بین خانواده‌های نیازمند در محله‌های بندرعباس  توزیع می‌شود.

این مسئول گفت: در اجرای پویش همدلی همچنین ۶۷۵ سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا شده است و دو کارگاه تولید ماسک و لباس در محلات راه اندازی شده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=6775

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *