امروز : ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۹
صفحه نخست | اجتماعی | رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان عنوان کرد؛ نرخ بالای بیکاری در هرمزگان / دولت فقر استان را بیشتر کرد

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان عنوان کرد؛ نرخ بالای بیکاری در هرمزگان / دولت فقر استان را بیشتر کرد

منتشر شده در ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۸
هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از هرمز،احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی، صبح امروز در آئین تکریم و معارفه مدیران کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان اظهار کرد: ۳۰۰ هزار نفر جمعیت تحت تکفل کمیته امداد و سازمان بهزیستی در استان هرمزگان است.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی افزود: آن چیزی که نگران کننده می باشد این است که با ۸۵ میلیون نفر جمعیت در کشور و با این همه منابع خدادادی چه اتفاقی افتاده است که بعد از ۴۲ سال از انقلاب اسلامی ما هنوز در فقر و مشکلات اقتصادی به سر می بریم.

مرادی ادامه داد: اگر همه ارکان این باور را داشته باشند که دیدن این منظره برای ما گناه است، عدم تلاش در این زمینه نیز گناهی بزرگتر است.

وی اضافه کرد: باید تلاش‌مان این باشد که این مشکل را به طور اساسی حل کنیم و از دولت انتظار داریم که مشکلات حل شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان با بیان اینکه نرخ بیکاری در استان هرمزگان بسیار بالا است،تصریح کرد: خوشحال شدم که امروز امام جمعه محترم بندرعباس نیز به این موضوع ورود کرده اند و صحه گذاشته است.

مرادی افزود: اگر مسئولان تکلیفشان در خصوص کمیته امداد و بهزیستی به درستی انجام می دادند الان مشکلات ما این نبود.

وی با اشاره به قانون مازاد بر درآمد استان ها، ادامه داد: دولت تمام تلاش خود را می کند که یک موضوعی را طرح نماید که حق مردم این استان به آن نرسد و فقر مردم بیشتر شود و مازاد درآمد از مالیات این استان که حق مسلم مردم هرمزگان است به استان باز نمی گردد.

نماینده مردم قشم اضافه کرد:  اگر در چهار سال دوم عمر دولت، مازاد درآمد استان هرمزگان اختصاص داده می شد چهار هزار میلیارد تومان سرمایه به این استان باز می گشت.

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان با تاکید بر این موضوع که همه باید یک حرف را بزنیم تا بتوانیم کاری برای مردم انجام دهیم،خاطرنشان کرد: در پنج سال حضورم تمام سعی و تلاشم این بوده است که از قشر محروم جامعه فاصله نگیرم و به نوکری ام نسبت به مردم افتخار می کنم.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=4882

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *