امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۰
صفحه نخست | اجتماعی | رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان عنوان کرد: اشتغال زایی در هرمزگان بیش از برنامه های پیش بینی شده در سال ۹۹

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان عنوان کرد: اشتغال زایی در هرمزگان بیش از برنامه های پیش بینی شده در سال ۹۹

منتشر شده در ۸ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۱
اشتغال

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از بازار،خلیل قاسمی با بیان اینکه یکی از زمینه‎ های اشتغال پایدار در استان در عرصه صنعت و معدن محقق می‎شود، تصریح کرد: امیدواریم در سال آینده با همکاری دستگاه‎ها به بیش از ظرفیت‎هایی که در سال ۹۹ پیش‎بینی کرده‎ایم برسیم.

وی افزود: در استان توجه ویژه‎ای به بخش صنعت، معدن و تجارت شده است که در این راستا این سازمان بیش از هدفگذاری های انجام شده در سال ۹۹ شغل جدید ایجاد نموده است.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت هرمزگان اظهار داشت: آنچه در بخش صنعت و معدن و تجارت تعهد داده بودیم اشتغال ۱۰ هزار و ۲۰۰نفر بود که خوشبختانه توانستیم به بیش از رقم هدفگذاری، ده هزار و ۳۰۰ شغل در استان ایجاد کنیم.

قاسمی بیشترین شغل ایجاد شده را به ترتیب در حوزه اصناف با اشتغال زایی دو هزار و ۷۷۶ نفر، حوزه صنایع فلزی۹۲۵ نفر، حوزه صنایع غیر فلزی۷۰۲ نفر، حوزه معدن و صنایع معدنی ۶۸۹ نفر، حوزه طرح و برنامه ۵۴۹ نفر و همچنین در سطح استان شاهد باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در بخش صنعت، معدن و تجارت خوشبختانه به رتبه خوبی در حوزه اشتغال زایی پیداکردیم و بر اساس شاخصه ‎ها توانسته ایم ۱۰ هزار و ۳۰۰ شغل در حوزه صنعت، معدن و تجارت ایجاد کنیم.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=4831

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *