امروز : ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۶
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | دیدار اعضای شورای اسلامی شهر سوزا با رئیس اداره ورزش و جوانان قشم

دیدار اعضای شورای اسلامی شهر سوزا با رئیس اداره ورزش و جوانان قشم

منتشر شده در ۲ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۶
شهر سوزا

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از شورای اسلامی شهر سوزا؛ این دیدار با حضور محمد دریانورد رئیس شورا، میرعلی سلامی نایب رییس شورا، عبدالحی تلنگ بعنوان نماینده خیرین در امور ورزش و محمد نساجی نماینده ورزش و جوانان صورت گرفت.

محمد دریانورد رئیس شورای اسلامی شهر سوزا گفت: ورزش را باید به عنوان یکی از مهم ترین فعالیت های روزمره زندگی شهروندان ترویج داد و در این زمینه فرهنگ سازی کرد.

دریانورد با بیان اینکه باید با ایجاد زیرساخت های ورزشی و فرهنگ سازی جوانان را به سمت ورزش سوق دهیم، ادامه داد: اعضای شورای اسلامی و شهرداری شهر سوزا در زمینه توسعه ورزش و ترویج فعالیت های ورزشی برنامه خوبی دارند و معتقدند مراکز ورزشی متعددی را در مناطق مختلف شهر احداث نمود، و از برگزاری هرگونه برنامه های فرهنگی و ورزشی حمایت می کنند که ثمره تمامی این اقدامات، افتخارآفرینی فرزندان برومند شهرمان در میادین ورزشی باشد.

در این دیدار رضا دریایی رئیس اداره ورزش و جوانان قشم ضمن قدردانی از اقدامات و حمایت های بی دریغ شهرداری و شورای اسلامی شهر سوزا در پیشبرد اهداف ورزش همگانی و ایجاد اماکن ورزشی اظهار امیدواری کرد با پایان بحران کرونا، فعالیت های ورزشی رونق دوباره یافته و مانند گذشته شاهد درخشش جوانان با استعداد شهر سوزا در ورزشهای مختلف در میادین ورزشی باشیم.

در پایان جلسه مقرر شد با همکاری شورا و اداره ورزش در دو منطقه از سوزا زمینهای چمن محله ای احداث شود.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=6703

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *