امروز : ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۶
صفحه نخست | اجتماعی | دومین مرحله کمک‌های مومنانه در قشم توزیع شد

دومین مرحله کمک‌های مومنانه در قشم توزیع شد

منتشر شده در ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۷
مرحله

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام میثم تارم در حاشیه توزیع دومین مرحله از کمک‌های مؤمنانه مردم این دیار در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: انسان در این ماه مبارک بیشتر از هر زمان دیگری به یاد حضرت امیرالمومنین علی (ع) شهید این ماه عظیم که در طول سال و عمر با برکتش به نیازمندان رسیدگی می‌کرد، می‌افتد.

وی افزود: کمک به نیازمندان در همه روزها و ماه‌ها از اهمیت ویژه برخوردار است اما در این ماه قرآنی و شرایط سخت اقتصادی و دوران کرونایی، اینگونه کمک‌ها منزلت بیشتری دارد.

امام جمعه شهرستان قشم ادامه داد: پیشنهاد مقام معظم رهبری برای کمک به نیازمندان تحت عنوان کمک‌های مؤمنانه اقدام بسیار ارزشمندی بود تا مردم ایران براساس این رهنمود، توجه بیشتری به همنوعان خود که در تنگنای اقتصادی هستند، داشته باشند.

توزیع یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک‌های مؤمنانه در ماه رمضان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم همچنین ، گفت: مرحله نخست و دوم کمک‌های معیشتی مؤمنانه ماه رمضان به اقشار آسیب‌پذیر به ارزش یک‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بین آنان توزیع شد.

سرهنگ پاسدار حجت امیری‌کیا تصریح کرد: ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم از آغاز طرح کمک‌های مؤمنانه و در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، نسبت به توزیع بسته‌های موادغذایی و معیشتی بین جامعه هدف اقدام کرده است.

وی بیان داشت: ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم همچنین با آغاز شیوع ویروس کرونا چندین مرحله سبدهای مواد غذایی، غذای گرم و بسته‌های بهداشتی و ضدعفونی بین نیازمندان و محرومین این شهرستان توزیع کرده است.

بنا به این گزارش، مرحله نخست کمک‌های مؤمنانه در ماه مبارک رمضان شامل بسته‌های برنج، روغن، حبوبات، شکر، رب و ماکارونی بین ۹۰۰ نفر توزیع شد و امروز در دومین مرحله از این کمک‌ها ویژه ماه مبارک رمضان، ۶۰۰ بسته دیگر هم با هدف یاری نیازمندان توزیع گردید.

این مرحله از کمک‌های مؤمنانه در قشم پانزدهمین مرحله از آغاز اجرای این طرح مهم محسوب می‌شود که با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم و جمعی از مسئولان در بیستمین روز از ماه مبارک رمضان توزیع شد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=5451

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *