امروز : ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۲
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | دهه گرامیداشت مکتب حاج قاسم در قشم برگزار شد

دهه گرامیداشت مکتب حاج قاسم در قشم برگزار شد

منتشر شده در ۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۰
دهه گرامیداشت مکتب

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، نوحه خوانی و دمام و سنج زنی به همراه بوق در ابتدای مراسم، پذیرایی از میهمانان توسط موکب انصار المهدی، اجرای سرود، شعرخوانی و سخنرانی درباره شخصیت شهید سلیمانی و مداحی بخش‌های مختلف این برنامه را تشکیل می‌داد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قشم در این آیین گفت: دشمن با ترورو ناجوانمردانه، سردار سلیمانی را شهید کرد اما مکتب شهید حاج قاسم روز به روز در جامعه ایرانی بالنده تر می‌شود.

سرهنگ پاسدار حجت امیری کیا افزود: استقبال از پیکر شهید سلیمانی پس از تشییع پیکر امام راحل، در ایران بی سابقه بود که نشان از آن داشت که حاج قاسم دل‌ها را فتح کرده بود.

وی ادامه داد: یادواره شهید حاج قاسم به مدت ۱۰ شب در نقاط مختلف جزیره قشم برگزار می‌شود که در بیشتر نقاط برادران اهل سنت میزبان برنامه هستند.

فرمانده سپاه قشم تصریح کرد: حاج قاسم هم خود باعث اتحاد بین مسلمانان شد و هم راه  اتحاد را به کشورهای اسلامی نشان داد.

«صبحگاه جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی در حمله هوایی نیروهای آمریکایی‌ در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. در این حمله همراه با سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس فرمانده حزب‌الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق(الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند. این حمله به دستور مستقیم دونالد ترامپ رییس جمهوری ایالات متحده آمریکا صورت گرفت».

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=9490

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *