امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۲
صفحه نخست | اجتماعی | دستگیری فروشنده جعلی تراکتور در سایت‌های نیازمندی

دستگیری فروشنده جعلی تراکتور در سایت‌های نیازمندی

منتشر شده در ۱۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۸
تراکتور

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ در پی مراجعه چندین نفر با در دست داشتن احکام قضایى ارجاع داده شده به پلیس فتای استان و درخواست رسیدگى به شکوائیه‌های خود مبنى بر کلاهبردارى توسط سایت دیوار با آگهی جعلی فروش تراکتور، موضوع به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت.

این متهم با ایجاد وسوسه برای فروش تراکتور کشاورزی با قیمت پایین‌تر و درج آگهی در سایت دیوار، اقدام به دریافت بیعانه از افراد متقاضی کرده و پس از اخاذی از چندین نفر، سیم کارت خود را تعویض و دوباره با مشخصات دیگری اقدام به درج آگهی می‌کرده است.

کارشناسان پلیس فتا پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی با هماهنگی دادسرا، متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و ادوات و تجهیزات رایانه‌ای و الکترونیکی وی را کشف و ضبط کردند گفت: عامل کلاهبردار مردی ۳۵ ساله که در زندان به سر می‌برد، تاکنون به ۸۰۰ میلیون تومان کلاهبرداری از حساب ۲۳ نفر از هموطنان سراسر کشور به همین شیوه اعتراف کرد.

قبل مشاهده و کسب اطمینان در باره اصالت کالا، از پرداخت هرگونه مبالغ تحت عنوان بیعانه به فروشندگان خودداری و به ماهیت فریبنده سایر آگهی‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها منتشر می‌شود، توجه نکنند.
متهم از سال ۹۷ تاکنون در سایت‌های نیازمندی، اقدام به کلاهبرداری در بیشتر استان‌های کشور از جمله مازندران، کردستان، آذربایجان شرقی، اصفهان، شیراز، بندرعباس، گیلان، خراسان رضوی و اردبیل کرده است.
سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی می باشد.
اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=4097

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *