امروز : ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۱
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | درخشش دانش آموز قشمی در مسابقات جهانی

درخشش دانش آموز قشمی در مسابقات جهانی

منتشر شده در ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۰
درخشش

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ درخشش پریا ایزدیاری بانوی ورزشکار قشمی به عنوان تنها نماینده ایران در اولین دوره مسابقات بین المللی کاتا سبک شوتوکان تن شین کان و مسابقات WKT موفق شد ، دو مدال ارزشمند را کسب کند.

ایزدیاری افزود: مسابقات بین المللی کاتا سبک شوتوکان تن شین کان از ۲۹ تا ۳۰ آگوست ۲۰۲۰ با حضور ۴۴۰ بازیکن از کشورهای ایران، هند، ژاپن ، آمریکا، آفریقای جنوبی، بنگلادش، عراق، نپال و سریلانکا در هند برگزار شد.

پریا ایزدیاری در رده کمربند مشکی زیر ۱۸ سال توانست یک مدال نقره را کسب کند. همچنین در اولین دوره مسابقات جهانی WKT_2020 پریا ایزدیاری به عنوان تنها نماینده کشورمان توانست صاحب یک مدال برنز شود.

این مسابقات با حضور بیش از ۱۹۶ بازیکن حرفه ای از کشورهای ایران ، هند، برزیل، پاکستان، بنگلادش ، عراق، سوئد، عمان و نپال در کشور هند برگزار شد.

ایزدیاری در فینال این رقابت ها با درخشش بی نظیری در مصاف با کاتاروهایی همچون سارا سیلوا و ژاناتیه ساملوچ موفق شد مقام سوم را از آن خود کند. با کسب این مدال، ایران در جایگاه پنجم جهان قرار گرفت.

پریا ایزد یاری در گفتگو با خبرنگار موج افزود: این مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و کسب دو مدال شایستگی های زیادی را می طلبید.

وی بیان کرد: با یاری خدا و با پشتکار زیاد توانستم دو مدال ارزشمند نقره و برنز به فاصله یک روز کسب کنم که باعث افتخار و خوشحالی است و امیدوارم بتوانم در مسابقات المپیک برای کشورم افتخار کسب کنم.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=3056

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *