امروز : ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۷
صفحه نخست | اخبار قشم | دانشگاه پیام نور قشم از ۳۷ کشور دانشجو جذب کرده است

دانشگاه پیام نور قشم از ۳۷ کشور دانشجو جذب کرده است

منتشر شده در ۱۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۷
پیام نور

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، مصطفی نقی زاده روز جمعه در گفت و گویی افزود: همچنین با تدابیر اتخاذ شده، از ظرفیت استانی و استان‌های همجوار برای تدریس در همه رشته‌ها استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: با سیاست پیش‌بینی شده در این دانشگاه برای جذب دانشجو در مقطع کارشناسی تا شعاع ۱۰۰ کیلومتری بومی‌گزینی می‌شود.

رییس دانشگاه پیام نور قشم تصریح کرد: هم اکنون سه هزار دانشجو در قشم مشغول تحصیل هستند که یکهزار و ۲۰۰ دانشجو در مقطع کارشناسی فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه تا سال آینده تعداد دانشجویان به پنج هزار دانشجو می‌رسد افزود: هم‌ اکنون امکان تحصیل دانشجویان داخلی و خارجی در هر رشته‌ای از دانشگاه‌های پیام نور کشور به صورت پردیس بین‌الملل در واحد قشم وجود دارد.

رییس دانشگاه پیام نور قشم با بیان اینکه تمام دانشجویان واکسینه نشده‌اند، گفت: در ترم جاری تمام کلاس‌ها و آزمون مقطع کارشناسی به صورت مجازی است و برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری آزمون‌ها به صورت مجازی و حضوری انجام می‌شود.

وی افزود: این امتحانات در دانشگاه، با تجهیز ۱۰۰ دستگاه رایانه و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و به صورت مجازی و همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=8701

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *