امروز : ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۵
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | دانشجویان بسیجی هرمزگان روزانه یکهزارنفر دربرابر کرونا واکسینه می کنند

دانشجویان بسیجی هرمزگان روزانه یکهزارنفر دربرابر کرونا واکسینه می کنند

منتشر شده در ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۳
واکسن

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، عارف رئوفی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون بسیج دانشجویی استان به همراه سردار هدایت الله امیری جانشین سپاه هرمزگان افزود: نخستین مرکز واکسیناسیون بسیج دانشجویی در چهارم خردادماه امسال در دانشگاه آزاد اسلامی و دومین مرکز نیز از مردادماه در پردیس دانشگاه علوم پزشکی در حال فعالیت است.

وی بیان داشت: در این مراکز ۸۰ نفر شامل پزشک، پرستار و دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان مشغول جهاد خدمت رسانی در حوزه ی سلامت می‌باشند.

مسوول ناحیه بسیج دانشجویی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به شکل گیری قرارگاه مبارزه با کرونا بسیج دانشجویی از بدو ورود این ویروس به کشور یادآورشد: این قرارگاه که در ابعاد مختلف از جمله تشکیل شبکه‌های منسجم اطلاع رسانی و آگاه‌سازی، تشکیل تیم‌های ضدعفونی مکان ها و معابر و کنترل کننده ی مبادی ورودی و خروجی شهرها و کارگاه‌های تولید کننده ی ماسک های مورد تایید وزارت بهداشت کار خود را با قدرت آغاز کرد.

رئوفی ادامه داد: هم اکنون نیز بیشترین ظرفیت‌های خود را در  حوزه ی نهضت کمک مومنانه و تشکیل و پشتیبانی از مراکز تجمیعی واکسیناسیون بسیج کرده است. 

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=6611

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *