امروز : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۹
صفحه نخست | اجتماعی | خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان

خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان

منتشر شده در ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۶
خطبه

به گزارش پایگاه خبری قشم؛به نقل از صدا و سیما، امام جمعه اهل سنت بندرعباس در خطبه نماز جمعه گفت: سال جدید فرصتی برای همگرایی و همدلی بیشتر در جامعه است.
سیدعبدالباعث قتالی افزود: قرآن کریم نیز تعاون و همبستگی را زمینه ساز توسعه جامعه ذکر کرده است.

خطبه‌های نماز جمعه رودان
حجت الاسلام رضا مهدوی امام جمعه موقت رودان دلیل مشکلات اقتصادی را بی تدبیری و تحریم‌ها دانست و گفت: مردم بخاطر اسلام و انقلاب این شرایط سخت را تحمل کردند و مقابل یاوه گویی‌های آمریکا ایستادند.

خطبه‌های نماز جمعه قشم
حجت الاسلام امید درویشی، امام جمعه موقت قشم گفت: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، دو راهبرد مشارکت حداقلی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شکست جریان انقلاب را برای از بین بردن این نظام در پیش گرفته اند.

خطبه‌های نماز جمعه اهل سنت قشم
شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت قشم گفت: سبک و شیوه زندگی اسلامی، زیستن مسالمت آمیز در جمع است و زندگی جمعی به معنی رعایت حقوق دیگران و احترام گذاشتن به خواست‌ها و ارزش‌های انسان‌های دیگر است.

خطبه‌های نمازجمعه میناب
حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و عید نوروز گفت: دولتمردان آمریکا به دنبال این بودند که با فشار تحریم ها، کشور را به ناامنی بکشانند، ولی با تدبیر رهبر معظم انقلاب نقشه آن‌ها نقش برآب شد.

خطبه‌های نماز جمعه حاجی آباد
حجت الاسلام ابراهیم شریفی امام جمعه حاجی آباد؛ بصیرت و استقامت را دو عنصر مهم برای مواجهه با دشمن دانست و گفت: اگر این دو عنصر وجود داشته باشد، دشمن هیچ توفیقی در مواجهه و مقابله با نظام اسلامی به دست نمی‌آورد.

خطبه‌های نماز جمعه جاسک
حجت الاسلام ذاکری امام جمعه شهرستان جاسک با قدردانی از کادر درمان برای مقابله با همه گیری کرونا گفت: سالی که گذشت از نظر معیشت و سلامت سال سختی برای مردم بود، ولی مواسات و همدلی در این سال نمونه‌ای از اتحاد و همدلی و مایه دلگرمی برای همه شد.

خطبه‌های نماز جمعه سیریک
حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه شهرستان سیریک گفت: سال ۱۴۰۰ باید سال دولت جوان و انقلابی و شعارش مرگ بر آمریکا و جیره خوارنش باشد چراکه هرجا مقاومت کردیم دشمن به عقب رانده شد.

خطبه‌های نماز جمعه اهل سنت بندر خمیر
خطیب نماز جمعه اهل سنت بندرخمیر یکی از دلایل افزون دشواری‌ها را تبعیت نکردن از فرمایشات خداوند و رسول مکرم اسلام دانست.
شیخ ایوب امامی همچنین بر رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و پرهیز از مسافرت و دید و بازدید در ایام نوروز تاکید کرد.

خطبه‌های نماز جمعه بشاگرد
حجت الاسلام حسین غلامی امام جمعه شهرستان بشاگرد ضمن تبریک سال نو به مردم گفت: مسئولان در کنار بستر سازی مناسب برای حضور پر شور در انتخابات ۱۴۰۰، از خدمات رسانی به مردم غافل نشوند.

خطبه‌های نماز جمعه هرمز
حجت الاسلام فتح الله بهزادی امام جمعه هرمز گفت: بی توجهی نسبت به اتفاقات سیاسی و اجتماعی کشور خواسته بدخواهان نظام است و جوانان با جهاد علمی، فرهنگی و تقویت ایمان و اخلاق نقشه‌های شوم آن‌ها را باطل می‌کنند.

خطبه‌های نماز جمعه توکهور و هشتبندی
حجت الاسلام حسین جهانگیری امام جمعه توکهور و هشتبندی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن عید باستانی نوروز به مردم توصیه کرد در تعطیلات این ایام شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند و از سفر‌های غیرضروری و دید و بازدید‌ها بپرهیزند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=4656

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *