امروز : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۵
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | خسارات سیل و باران به توکهور و هشتبندی

خسارات سیل و باران به توکهور و هشتبندی

منتشر شده در ۱۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۷
توکهور

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از فارس از بندرعباس، حسن شهدادی عضو شورای روستای توکهور میناب صبح امروز اظهار کرد: بارندگی اخیر در توکهور و هشتبندی خسارت های سنگینی به بار آورد و سیلاب علاوه بر ورود به منازل مردم، بسیاری از اراضی کشاورزی را نابود کرد.

وی افزود: در پی شکسته شدن سیل بندهای خاکی در بالا دست روستای مجتمع امام هشتبندی منازل بسیاری از اهالی این روستا، و روستاهای  همجوار همچون بندک، هشتبندی دو، حجت اباد، انجیرک، چاه دراز، توکهور و… دچار آبگرفتگی شدید شده اند.

به گفته شهدادی، در پی آبگرفتگی بسیاری از منازل مردم سیل زده در مساجد، حسینیه ها و مدارس در حال اسکان هستند و سیلاب متاسفانه به بسیاری از اراضی کشاورزی مردم خسارت های سنگین وارد کرده است.

عضو شورای روستای توکهور بیان داشت: راههای ارتباطی در توکهور و هشتبندی به شدت آسیب دیده اند و عبور و مردم به مرکز شهرستان به سختی پیش می رود و به دلیل حجم بالا خسارت سیلاب مردم سیل زده به شدت نیازمند اقلام امدادی نظیر چادر، پتو و مواد غذایی هستند.

وی بیان کرد: اهالی از استاندار هرمزگان درخواست دارند تیم ویژه ای را با فوریت برای ارزیابی خسارت‌ها و روند خدمات رسانی به سیل زدگان به منطقه اعزام کنند همچنین قطعی خطوط مخابراتی باعث شده است ارتباط مردم با سایر مناطق به کلی از بامداد دیروز تاکنون قطع شود و این امر روند خدمات رسانی به مردم را به شدت با مشکل مواجه کرده است و برقراری ارتباطات مخابراتی برای تسریع در خدمات رسانی به سیل زدگان ضروری است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=9904

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *