امروز : ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۸
صفحه نخست | اجتماعی | رئیس‌جمهور در هشتبندی: دولت برای جبران خسارات سیل کنار مردم است

رئیس‌جمهور در هشتبندی: دولت برای جبران خسارات سیل کنار مردم است

منتشر شده در ۲۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۶
خسارات سیل

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از فارس از بندرعباس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور که به طور سرزده وارد بخش توکهور و هشتبندی از توابع شهرستان میناب شده است، در جمع مردم اظهار کرد: بازیدی هوایی از منطقه و خسارات وارد شده به مردم در اثر سیل اخیر داشتم.

وی افزود: بحمد الله این سیل خسارت جانی برای مردم نداشته است و دولت در زمینه رفع خسارات و جبران آن در کنار مردم خواهد بود.

رئیس جمهور با تأکید بر این که باید بسترهای این منطقه که استعداد خوبی در زمینه کشاورزی دارد، در خدمت توسعه بخش کشاورزی و تولید و صادرات قرار گیرد، عنوان کرد: در جلسه هیأت دولت در این زمینه تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

آیت‌الله رئیسی همچنین از تقویت زیرساخت‌های منطقه شرقی هرمزگان با توجه به شرایط خاص منطقه‌ای و قرارگیری در مسیر ورود سیلاب ناشی از بارش‌ها در بالا دست به دریا خبر داد و از وزارت نیرو نیز خواست تا تدابیر جدی در این زمینه اتخاذ کند.

رئیس جمهور همچنین در مورد بهبود وضعیت جاده منطقه توکهور و هشتبندی و ارتقای آن به شهرستان نیز گفت: این موضوعات جمع بندی خواهد شد و در مورد آنها تصمیمات لازم گرفته خواهد شد و من همیشه به حضور در میان شما مردم پر تلاش و زحمتکش افتخار می‌کنم.

رئیس جمهور پس از این دیدار راهی دیدار و بازدید سرزده دیگری شد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=10340

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *