امروز : ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۴
صفحه نخست | اخبار قشم | خدمات ویژه اورژانس قشم همزمان با شب های قدر

خدمات ویژه اورژانس قشم همزمان با شب های قدر

منتشر شده در ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۱
اورژانس قشم

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، دکتر یاسر مرادی روز چهارشنبه در گفت و گویی افزود: تکنیسین های اورژانس قشم همچون سال های گذشته همزمان با شب های قدر و ایام عزاداری و سوگواری شهادت حضرت علی (ع) خدمات درمانی و فوریتی مورد نیاز را به قشموندان ارائه می کند.

وی ادامه داد: امسال هم در لیالی قدر همکاران پزشک، پرستار و تکنیسین های فوریت های پزشکی اورژانس ۱۱۵ در مصلی امام علی(ع) قشم، مسجد جامع درگهان و سوزا مستقر می شوند.

به گفته سرپرست شبکه بهداشت قشم، زمان فعالیت تکنیسین های اورژانس ۱۱۵ جزیره در شب های قدر تا سحر ادامه دارد.

دکتر مرادی از قشموندان درخواست کرد همچون سال های گذشته با تکنیسین های اورژانس جزیره همکاری لازم را داشته باشند و در صورت نیاز به خدمات درمانی مراتب را به تکنیسین های استقرار یافته در محل یادشده و یا سامانه ۱۱۵ اطلاع دهند.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر داز توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=13542

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *