امروز : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۰
صفحه نخست | اجتماعی | انتقاد نماینده مجلس از رئیس جمهور

انتقاد نماینده مجلس از رئیس جمهور

منتشر شده در ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۶
نماینده

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، ضمن حاضر نشدن در صحن مجلس شورای اسلامی و شرکت نکردن در جلسه هیات دولت با اشاره به ارائه لایحه بودجه به مجلس گفت: علاقه‌مند بودم مانند روال گذشته سخنان امروزم در خانه ملت خطاب به مردم و نماینده ها بیان کنم، حاضر نشدن من در مجلس شورای اسلامی صرفا به دلیل ستاد کرونا و دستور ستاد ملی کروناست. همه موظف هستیم دستوراتی که ستاد ملی مقابله با کرونا برای سلامت جامعه صادر می‌کند به عنوان وظیفه قانونی و حداقل وظیفه شرعی اجرا کنیم.

احمد مرادی، نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی، در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در بخشی از نطق میان دستور با اشاره عدم حضور حسن روحانی در صحن مجلس گفت: بودجه سال ۱۴۰۰ در حال رسیدگی است انتظار این بود که رئیس جمهور در مجلس حضور پیدا کند ولی متاسفانه به علت ترس از بیماری کرونا حضور نیافت.

مرادی با اشاره به عدم حضور رئیس جمهور در صحن علنی ادامه داد: این گونه حرکت‌ها توهین به ۸۵ میلیون جمعیت ایرانی است؛ آقای رئیس جمهور مطمئن باشید با کرونا نمی‌میرید چرا که مرگ در حین خدمت توفیق می‌خواهد. حتما سرگذشت شهدای گرانقدر همچون شهید رجایی، باهنر، حاج قاسم سلیمانی دانشمندان هسته‌ای، شهید بهشتی و شهدای سلامت و امثال آنها را بررسی کنید و سرنوشت حاکمان خائن به مملکت را هم. انتخاب با خود شماست اگر می خواهید این شعر شامل حال شما نباشد؛ عرصه سیمرغ نه جولانگه توست/ عرض خود میبری و زحمت ما میداری.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=4024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *