امروز : ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۷
صفحه نخست | اجتماعی | حمله اراذل و اوباش با قمه به رییس یک مدرسه در بندرعباس

حمله اراذل و اوباش با قمه به رییس یک مدرسه در بندرعباس

منتشر شده در ۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۸
اراذل

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از فارس از بندرعباس، از روز گذشته خبر ورود اراذل و اوباش به یک مدرسه در این شهر و حمله با قمه به مدیر آن مدرسه با سرعت در فضای مجازی هرمزگان و جنوب کشور در حال گسترش است و ویدیویی نیز از خونریزی شدید مدیر مدرسه و انتقالش به بیماستان نیز به انتشار رسیده است.

ایرج بیت الهی مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در پاسخ به پیگیری فارس در این زمینه اظهار کرد: ساعت ۱۶ روز ۳۰ آذر دو یا سه نفر با بالارفتن از دیوار مدرسه دبیرستان ادیب در بندرعباس وارد محوطه این مدرسه می‌شوند که بلافاصله سرایدار مدرسه متوجه موضوع می‌شود و ورود این افراد که قمه به همراه داشته‌اند را به مدیر مدرسه اطلاع می‌دهد.

وی افزود: مدیر مدرسه بلافاصله به سمت این افراد رفته و جویای علت ورود آنها به مدرسه می‌شود که با گردن‌کشی و رفتار تند این دو یا سه نفر مواجه می‌شود و آنها ابراز می‌کنند که برای دیدن فامیل و دوستشان وارد مدرسه شده‌اند و لذا مدیر از معاون مدرسه می‌خواهد که با ۱۱۰ تماس بگیرند و در این حین، با قمه به سمت گردن و دست مدیر مدرسه (آقای سعدی کناری) حمله ور می‌شوند و پس از چند ضربه به مدرسه مدرسه، متواری می‌شوند.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، معلمان مدرسه بلافاصله مدیر مدرسه را به بیمارستان شهید محمدی منتقل می‌کنند و وی پس از پیگیری‌هایی بدلیل نبود تخت و وضعیت نامناسب بیمارستان در بخش آی‌سی‌یو بستری می‌شود.

بنابر پیگیری‌های خبرنگار فارس از دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، حال معلم پس از دو روز بستری بهبود نسبی یافته و وضعیت نسبتا مناسبی دارد اما باید تحت عمل جراحی قرار گیرد و به نظر می‌رسد که تاندون دست وی پاره شده است.

همچنین پلیس اعلام کرده که دو نفر را در این زمینه دستگیر کرده و پیگیری برای روشن شدن ابعاد این حمله اراذل گونه به مدیر یک مدرسه که از جمله چهره‌های سلیم و امین میان معلمان و فرهنگیان استان است، ادامه دارد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=9319

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *