امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۹
صفحه نخست | اخبار قشم | ثبت نام یکهزار و ۱۸۷ کلاس اولی در منطقه شهاب و حَرّای قشم

ثبت نام یکهزار و ۱۸۷ کلاس اولی در منطقه شهاب و حَرّای قشم

منتشر شده در ۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۷
ثبت نام

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، سید مسلم دریانورد افزود: البته با توجه به مهاجرت‌ها، ممکن است آمار پیشبینی ها با مقداری کاهش یا افزایش روبرو شود. وی ادامه داد: همچنین تا کنون ۱۰ هزار و ۸۰۰ نفر در سایر مقاطع تحصیلی ثبت نام شده‌اند.

رییس آموزش و پرورش منطقه شهاب و حَرّای قشم در خصوص نحوه برگزاری کلاس‎ها نیز تصریح کرد: بر اساس نظر ستاد ملی کرونا کلاس‌ها به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

وی افزود: در صورتی که در یک ماه آتی وضعیت کرونا بهتر شود و یا دستورالعملی برای برگزاری کلاس‌ها بر اساس رنگبندی و یا غیرز آن ابلاغ شود، ممکن است در این تصمیم تجدید نظر شود.

۵۷ معلم به بخش شهاب و حرا اضافه شد

دریانورد اظهار کرد: با افزوده شدن ۵۷ معلم، تعداد فرهنگیان این منطقه به ۸۹۴ فرهنگی رسید که در ۹۹ مدرسه به فعالیت خواهند پرداخت.

وی افزود: البته برای ایجاد ۲ مدرسه دیگر نیز درخواست داده شده است که در صورت موافقت ایجاد می‌شود.

خوابگاه مدرسه شبانه روزی طبل ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

رییس آموزش و پرورش منطقه شهاب و حَرّای قشم گفت: خوابگاه دبیرستان طبل در حال اجراست که تا کنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: هم اکنون دانش‌آموزان دختر باید از جزیره هنگام، و روستاهای دور مانند باسعیدو و کانی به روستاهی دارای دبیرستان با مسافت زیاد همچون دولاب یا گوری بروند که با ایجاد خوابگاه مذکور مشکل این دانش‌آموزان نیز برطرف می‌شود.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=6841

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *