امروز : ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۶
صفحه نخست | اجتماعی | توقیف پژو پارس حامل کالای قاچاق

توقیف پژو پارس حامل کالای قاچاق

منتشر شده در ۲۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۵
توقیف

به گزارش پایگاه خبری قشم؛  سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی‌استان هرمزگان با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان بندر لنگه در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه عده ای افراد سودجو قصد انتقال مقادیری کالای قاچاق به وسیله خودرو های شوتی در محور بندرلنگه_ پارسیان را دارند پیگیری موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی حین کنترل خودرو های عبوری یک دستگاه خودرو پژو پارس که با سرعت زیاد در محور روستای دهنو به سمت روستای چارک شهرستان بندرلنگه در حال تردد بود را شناسایی و با  علائم هشدار دهنده دستور ایست صادر کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اضافه کرد: راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست پلیس اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، عرصه را بر خود تنگ دید با رها کردن خودرو و استفاده از تاریکی هوا از محل متواری شد.

سردار جعفری ادامه داد:مأموران در بازرسی از خودرو توقیف شده، ۴۸۸ عدد بسته پودر بدنسازی، ۳۰ دستگاه تبلت و ۵۰دستگاه گوشی موبایل که همگی قاچاق بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان، ارزش محموله کشف شده قاچاق را بنا به نظر کارشناسان ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: دستگیری متهم متواری در دستور کار پلیس قرار دارد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=3384

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *