امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۱
صفحه نخست | اخبار قشم | توسعه متوازن روستا ها با ترویج مشارکت امکان پذیر است

توسعه متوازن روستا ها با ترویج مشارکت امکان پذیر است

منتشر شده در ۱۵ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۵
روستا

به گزارش پایگاه خبری قشم؛به نقل از ایرنا، علیرضا نصری روز سه‌شنبه در دیدار با دهیاران شهرستان افزود: مدیریت روستا یی، برقراری توازن بین توقعات مردم و برنامه‌ریزی قانونی، کاری سخت و ظریف است.

وی ادامه داد: تلفیق اقدامات قانونی و جلب رضایتمندی مردم نیازمند آشنایی با قانون و مقررات و بهره گیری از علم مدیریت است.

فرماندار قشم تصریح کرد: راندمان کاری و اثربخشی، محصول برنامه‌ریزی کارشناسی شده و منطبق بر شیوه‌های علمی در کنار مشورت‌پذیری، بهره‌گیری از تجربه مناسب با شرایط و خلاقیت در اجراست.

وی اظهار کرد: گسترش روحیه مشارکت جویی و همراهی مردم با برنامه‌های در دست اجرا برای جلب اعتماد آنان و اطمینان از اثر بخشی نظراتشان ضروری است.

نصری با تاکید بر ضرورت نگاه همه جانبه و تلاش برای ایجاد توسعه متوازن، تاکید کرد: توسعه پایدار زمانی محقق می‌شود که همه ابعاد  آن با لحاظ زیر ساخت و اولویت‌های مورد نیاز مورد توجه و اهتمام قرار گیرد.

وی با اشاره به ظرفیت گردشگری روستایی جزیره، افزود: این امر یکی از نقاط قوت روستاهای قشم است که علاوه بر رونق اشتغال و معیشت مردم، توسعه همه جانبه را رقم می‌زند.

فرماندار قشم با ضروری دانستن آموزش، تصریح کرد: روستاییان جزیره قشم به عنوان سفیران فرهنگ، آداب و رسوم منطقه ، می‌توانند با شناخت روش‌های جذب و رونق گردشگری، به گسترش این صنعت کمک کنند.

فرماندار قشم به مناسبت ۱۴ تیرماه روز دهیار با دهیاران بخش مرکزی قشم دیدار و گفت و گو و از فعالیت ایشان تقدیر کرد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=6015

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *