امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۹
صفحه نخست | اجتماعی | توزیع بیش از یک میلیون پرس غذای گرم بین نیازمندان هرمزگان

توزیع بیش از یک میلیون پرس غذای گرم بین نیازمندان هرمزگان

منتشر شده در ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۲
میلیون

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، جلیل تراهی روز یکشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: همچنین در این مدت تعداد ۱۶۱ هزار و ۲۹۰  بسته افطاری ساده به ارزش ۱۳ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بین نیازمندان توزیع شد.

وی بیان داشت: با مشارکت خیران و در راستای تامین بخشی از نیازهای خانواده‌های نیازمند تعداد ۲۷ هزار بسته معیشتی نیز شامل کالاهای اساسی ازجمله برنج، روغن، حبوبات، سویا، رب گوجه‌ فرنگی، گوشت و ماکارونی به ارزش ۱۰۶ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال توسط کمیته امداد هرمزگان بین نیازمندان استان توزیع ‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان اظهارداشت: یکی از برنامه‌های پویش ایران همدل در ماه مبارک رمضان با ‌عنوان طرح «اطعام مهدوی« با همکاری کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان به تعداد ۱۴۳ آشپزخانه به‌منظور پخت و توزیع غذای گرم بین نیازمندان تحت  و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا راه‌اندازی شده است.

تراهی یادآورشد: مردم هرمزگان می‌توانند از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری فعال در سراسر استان کمک‌های نقدی و غیرنقدی جهت مشارکت در این امر خداپسندانه اهدا نموده و یا با واریز وجوه نذورات و خیرات خود به کارت شماره ۰۶۴۸-۰۰۰۰-۹۹۷۹-۶۰۳۷ در طرح ملی اطعام مهدوی و پویش ایران همدل مشارکت نمایند.

 

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=5537

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *