امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۰
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | تمدید فراخوان جشنواره «فیلمنامه‌نویسی» هرمزگان

تمدید فراخوان جشنواره «فیلمنامه‌نویسی» هرمزگان

منتشر شده در ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۹
تمدید

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از فارس، مصیب داوری  اظهار کرد: انجمن سینماگران هرمزگان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان با هدف افزایش سطح کمی و کیفی فیلمنامه‌های تولیدی و همچنین معرفی توانمندی‌های سینماگران هرمزگانی در خلق آثار فاخر، اولین جشنواره فیلمنامه نویسی خود را برگزار می‌کند.

وی افزود: موضوع مسابقه، فیلمنامه کوتاه داستانی با زمان حداکثر ۳۰ دقیقه است و مهم‌ترین بخش مقررات آن، تهیه فیلمنامه با فونت ” B Nazanin” و سایز ۱۴ برای زمان حداکثر ۳۰ دقیقه نگارش است.

مدیرعامل انجمن سینماگران هرمزگان اضافه کرد: فیلمنامه ارسالی می بایست با فرمت pdf ارسال شود و همراه بودن مشخصات کامل نویسنده (نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تلفن، تاریخ تولد و میزان تحصیلات) و خلاصه‌ای از سوابق هنری در صفحه اول فیلمنامه ارسالی الزامی است. همچنین همراه بودن خلاصه فیلمنامه حداکثر یک صفحه A4 در صفحه دوم فیلمنامه الزامی است.

داوری درباره فیلم‌نامه‌های اقتباسی نیز تصریح کرد: نام اثر مورد اقتباس نیز باید به طور دقیق ذکر شود و فیلم‌نامه‌های ارسالی می بایست در پایگاه اینترنتی خانه سینما ثبت و شماره آن در ابتدای نسخه ارسالی درج گردد.

وی تعداد فیلمنامه‌های ارسالی مجاز برای هر نفر دو اثر عنوان کرد و گفت: شرکت در جشنواره برای همه سینماگران هرمزگانی که سابقه حداقل ۳ سال فعالیت هنری در این استان را دارند، آزاد می‌باشد و فیلمنامه‌های ارسالی نباید تولید شده باشند.

داوری تاکید کرد: در صورت عدم رعایت مقررات فوق، فیلمنامه به هیچ عنوان بررسی نخواهد شد و تصمیم گیری در مورد نکات پیش بینی نشده بر عهده دبیرخانه جشنواره می‌باشد.

وی درباره جوایز این جشنواره نیز گفت: لوح تقدیر و مبلغ ۵۰ میلیون ریال برای فیلمنامه اول، لوح تقدیر و مبلغ ۳۰ میلیون ریال برای فیلمنامه دوم و لوح تقدیر و مبلغ ۱۰ میلیون ریال برای فیلمنامه سوم در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل انجمن سینماگران هرمزگان در پایان افزود: آخرین مهلت ارسال آثار تا  ۵ آذر ۱۳۹۹ تمدید شده است و آدرس دبیرخانه جشنواره نیز در بندرعباس، خیابان آیت الله غفاری، فرهنگسرای طوبی، انجمن سینماگران هرمزگان است‌.

شرکت کنندگان می‌بایست فایل pdf فیلمنامه خود را به ایمیل anjomancinemagaran@gmail.com ارسال کنند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=3681

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *