امروز : ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۳
صفحه نخست | اخبار قشم | تعویض شبکه آبرسانی بیمارستان قشم با اعتبار ۵ میلیارد ریال

تعویض شبکه آبرسانی بیمارستان قشم با اعتبار ۵ میلیارد ریال

منتشر شده در ۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۲
بیمارستان

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از فارس، رئیس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم در یک نشست رسانه‌ای گفت: مجاورت هوای شرجی با لوله‌های گالوانیزه به مرور باعث پوسیده شدن، ترکیدگی لوله‌ها، نارضایتی مراجعین و همچنین خسارت هایی به ساختمان بیمارستان شده بود.

دکتر مریم هروآبادی بیان داشت: طراحی شبکه آبرسانی قبلی بدین صورت بود که با بروز مشکل اعم از ترکیدگی، پوسیدگی و غیره… آب تمامی بخش‌ها قطع می‌شد که با اجرای شبکه جدید در صورت بروز اختلال فقط آبرسانی به همان طبقه و همان بخش قطع می‌شود.

رییس بیمارستان قشم از مزایای شبکه آبرسانی جدید را استفاده از لوله های PEX-AL-PEX برشمرد و گفت: جنس این لوله‌‌ها باعث می شود که رسوب و زنگ‌زدگی به آب اضافه نشده و موجب تغییر در رنگ و مزه آن نگردد.

هروآبادی متراژ لوله کشی انجام شده در این پروژه را یک هزار و ۵۰۰ متر عنوان کرد و گفت: مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از سوی بیمارستان تامین اعتبار شد و مابقی نیز از سوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و از محل درآمدهای اختصاصی صورت گرفت.

گفتنی است با اصلاح شبکه آبرسانی امکان استفاده از آب گرم نیز در تمامی بخش‌ها فراهم گردیده که این امر موجب بهبود خدمات رسانی به بیماران شده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=7793

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *