امروز : ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۲
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | تعداد قربانیان ۲۴ ساعته کرونا در هرمزگان رکورد زد

تعداد قربانیان ۲۴ ساعته کرونا در هرمزگان رکورد زد

منتشر شده در ۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۸
کرونا

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایسنا، دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: با فوت ۱۷ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان، بی سابقه‌ترین آمار فوتی از آغاز همه گیری این ویروس تاکنون به ثبت رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه با این آمار، شمار کل فوتی‌های این بیماری در استان به هزار و ۶۴۶ نفر رسید، تصریح کرد: با بستری شدن ۲۸۴نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار کل بستری‌ها به هزار و ۲۶۴ نفر رسید.

وی با اشاره به اینکه از مجموع بستری ها، ۱۲۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۳۶ نفر از آنها وخیم است، اظهار کرد: استان هرمزگان جزء ۵ استان برتر در حوزه واکسیناسیون کرونا قرار دارد.

نوروزیان اضافه کرد: بشاگردی‌های با ۸۰ درصد واکسیناسیون افراد بالای ۴۸سال، بیشترین استقبال را از روند واکسیناسیون کرونا داشته و افراد بالای ۴۸سال جاسک نیز تنها با ۳۰درصد واکسیناسیون، کمترین استقبال را در استان داشته اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اثرات بسیار خوب این واکسیناسیون در پیشگیری از همه گیری ویروس کرونا، مردم در صورت دریافت پیامک حتما به مرکز اعلام شده مراجعه کنند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=6362

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات