امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۰
صفحه نخست | اجتماعی | تحویل منازل مردم آسیب‌دیده از زلزله در بندرعباس‌ تا شب عید ۱۴۰۱

تحویل منازل مردم آسیب‌دیده از زلزله در بندرعباس‌ تا شب عید ۱۴۰۱

منتشر شده در ۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۲
تحویل

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: با توجه به اینکه حجم عملیات بازسازی زیاد بود ما از بنیاد مسکن‌های ۴ استان کردستان، یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان هم کمک گرفتیم تا کار ساخت منازل مسکونی مردم زودتر به سرانجام برسد.
وی افزود: در بازدیدی که از منطقه داشتیم با مردمی بسیار نجیب و شریف و کم توقع مواجه شدیم، اما هر روز که این عزیزان در چادر سپری کنند برای ما و بویژه رئیس جمهور سخت خواهد بود و برنامه ریزی ما این هست که تا پایان سال همه این واحد‌ها را تحویل دهیم و مردم در سال جدید زیر سقف‌های مقاوم اسکان پیدا کنند.
او گفت: در بررسی‌ها مشخص شد که باید ۲ هزار و ۵۰۰ واحد آسیب دیده از زلزله، تخریب و از نو ساخته شود و ۷۰۰ واحد نیز نیاز به تعمیر دارد. و برای بازسازی هر واحد مبلغ ۱۸۰ میلیون تومان تسهیلات و ۷۰ میلیون تومان کمک بلاعوض اختصاص یافته است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت : مبلغ ۳۰ میلیون تومان تسهیلات و ۲۰ میلیون تومان کمک بلاعوض نیز به واحد‌هایی تعلق می‌گیرد که نیاز به تعمیر دارند.
یکشنبه ۲۳ آبان دو زمین لرزه به بزرگی ۶ و ۴ و ۶ و ۳ دهم ریشتر بخش فین در شهرستان بندرعباس را لرزاند که ۷۰۰ میلارد تومان به زیر ساخت‌ها و منازل مسکونی منطقه خسارت وارد کرد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=7772

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *