امروز : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۰
صفحه نخست | اخبار قشم | تجمع تعدادی از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی پالایشگاه نفت سنگین قشم/ بلاتکلیفی ۲ساله ادامه دارد

تجمع تعدادی از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی پالایشگاه نفت سنگین قشم/ بلاتکلیفی ۲ساله ادامه دارد

منتشر شده در ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۱
استخدامی

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایلنا، تعدادی از پذیرفته‌شدگان پالایشگاه نفت سنگین قشم صبح امروز (۱۳ شهریور) مقابل ساختمان شرکت تابان انرژی پاسارگاد تجمع کردند. این گروه خواهان آغاز به کار خود هستند. به گفته پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی این پالایشگاه، دو سال پیش در آزمون استخدامی هلدینگ پاسارگاد برای پروژه بهره‌برداری پالایشگاه نفت سنگین قشم (بهین پالایش) و اسکله نفتی حرا شرکت کردیم. آزمون و مصاحبه‌های تخصصی را با موفقیت پشت‌سر گذاشتیم. مدیران شرکت تابان به ما اعلام کردند تا هرچه سریع‌تر از کار قبلی خود استعفا دهیم و در قشم محلی برای سکونت خود مهیا کنیم. 

آنها ادامه دادند: مدیران تابان اعلام کردند که از اول اردیبهشت ماه با حقوق و بیمه نیروی رسمی آن‌ها هستیم. بر اساس وعده‌های داده شده، خانه در قشم اجاره کردیم و به مدت دو ماه در کلاس‌های تخصصی شرکت کردیم. شنیده‌ها حاکی از آن است، بهره‌برداری پالایشگاه از شرکت تابان انرژی پاسارگاد که ما را به استخدام خود درآورده، سلب شده است. 

این عده توضیح دادند: هیچ‌کس پاسخگوی ما نیست و ما فرصت‌های شغلی دیگر را در این روزهای سخت اقتصادی از دست داده‌ایم. 

هلدینگ پاسارگاد، آگهی استخدام پالایشگاه نفت سنگین قشم را در بهمن ماه ۹۸ منتشر کرد. بر اساس اطلاعات منتشر شده در این آگهی استخدام، آزمون باید به صورت حضوری در اسفندماه همان سال برگزار می‌شد اما به دلیل اینکه زمان برگزاری آزمون همزمان با شروع کرونا در ایران بود؛ برگزاری آن به تعویق افتاد. پردیس فنی مهندسی شهید عباس‌پور وابسته به دانشگاه شهید بهشتی نیز مجری برگزاری آزمون استخدامی بود.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=6878

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *