امروز : ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۲
صفحه نخست | اجتماعی | تجلیل از ۱۰ هزار پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس در هرمزگان

تجلیل از ۱۰ هزار پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس در هرمزگان

منتشر شده در ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۸
پیشکسوت

به گزارش پایگاه خبری قشم، در آیین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس و مقاومت خانواده‌های شهید مهدی ایرانمنش بندری، شهید حمید حسینی، شهیده مدافع سلامت حکیمه شب‌روا، شهید جمادی‌پور بندری زاده، شهید مدافع حرم خلیل تختی نژاد، شهید مدافع حرم عبدالحمید سالاری سردری به نمایندگی از سایر خانواده‌ها تجلیل شدند.

همچنین به نمایندگی از رزمندگان و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس از حسن زارعی، غلامحسین رودباری، موسی آشوری فینی، جهاندار صحرا نشین، محمد سرگزی، حشمت‌الله مقدسی، محمد زاورش، حجت‌الاسلام عباس جاودان، رهباز احمدپور بخاری هم تجلیل شدند.

سکینه جاور، منیره محمدی از فعالان دفاع مقدس در هرمزگان، محمدعلی میرزاده، علی نیکخواه، محمد روشن فرد، احمد رهبانی مقدم، محمد باران زاده از پیشکسوتان دفاع مقدس هم تجلیل شدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان در این آیین گفت:‌ این بزرگواران به نمایندگی از سایر خانواده‌های شهدا، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس مورد تجلیل قرار گرفتند.

سردار حبیب‌الله میرزایی با بیان اینکه هرمزگان دارای یک هزار و ۵۰۰ شهید است، ادامه داد: سایر رزمندگان و پیشکسوتان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران در طول سال مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

استاندار هرمزگان نیز در این مراسم گفت: هفته دفاع مقدس جلوه‌ای از حرکت الهی مردمی است که با دست خالی و ایثار و فداکاری از ارزش‌های خود دفاع کردند.

فریدون همتی افزود: جامعه ما برای ماندن بر قله‌های افتخار، به فرهنگ شهادت و ایثار نیاز دارد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=7153

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *