امروز : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۰
صفحه نخست | اجتماعی | تایید صلاحیت ۶۹۲ نفر برای انتخابات شورای اسلامی شهرها در هرمزگان

تایید صلاحیت ۶۹۲ نفر برای انتخابات شورای اسلامی شهرها در هرمزگان

اخبار :
منتشر شده در ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۹
معاون

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایسنا، علی رئوفی صبح امروز(۲۷ اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران افزود: در مجموع ۹۱۷ نفر برای انتخابات شورای اسلامی شهرها در هرمزگان اقدام به ثبت نام کردند که ۹۳ نفر از ادامه حضور در این انتخابات انصراف دادند.

وی اضافه کرد: در مجموع ۷۶۶ نفر در هیات های اجرایی شهرستان ها تایید صلاحیت شدند و ۵۸ نفر نیز توسط هیات های اجرایی رد صلاحیت شدند.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان با بیان اینکه در هیات های نظارت شهرستان ها ۶۶۵ نفر تایید صلاحیت و ۹۸ نفر رد صلاحیت شدند، اظهار کرد: تا این مرحله از بررسی صلاحیت ها ۶۹۲ نفر از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهرها در هرمزگان تایید صلاحیت شده اند و رد صلاحیت شدگان چهار روز فرصت اعتراض برای بررسی مجدد دارند.

رئوفی در خصوص آخرین وضعیت بررسی صلاحیت شورای اسلامی روستاها، عنوان کرد: در انتخابات شورای اسلامی روستاها در مجموع ۸۳۰۶ نفر اقدام به ثبت نام نموده اند که ۸۱۳۲ نفر توسط هیات های اجرایی تایید صلاحیت شده اند و ۱۳۸ نفر هم رد صلاحیت شده اند و از این میان ۳۶ نفر از ادامه حضور در انتخابات شورای اسلامی روستاها انصراف داده اند.

وی ادامه داد: هیات های نظارت بخش ها و شهرستان ها تا ۳۱ اردیبهشت فرصت دارند صلاحیت داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستاها را بررسی و اعلام نظر کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان بیان کرد: فرآیند انتخابات شورای اسلامی شهر بندرعباس تمام الکترونیک است و برای این امر ۶۲۷ صندوق الکترونیک اخذ آرا پیش بینی شده است و فرآیند اخذ و شمارش آرا الکترونیکی صورت می گیرد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=5692

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *