امروز : ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۰
صفحه نخست | اجتماعی | بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس پایان امسال به بهره برداری میرسد

بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس پایان امسال به بهره برداری میرسد

منتشر شده در ۱۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱:۰۸

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ فریدون همتی، استاندار هرمزگان شامگاه چهارشنبه درنشست بررسی آخرین وضعیت بیمارستان‌های در دست ساخت استان هرمزگان افزود: رییس جمهوری برای تکمیل وبهره برداری این طرح درمانی به سازمان برنامه وبودجه کشور دستور دادند که تامین مالی مورد نیاز وحمایت‌های ویژه صورت گیرد.

وی بیان داشت: بیمارستان ۵۳۱ تختخوبی بندرعباس یکی از بزرگ‌ترین گام‌ها در راستای رفع دغدغه مردم استان هرمزگان در حوزه سلامت و درمان است که برای هرچه سریع‌تر به نتیجه رسیدن این طرح و رفع مسائل ومشکلات آن هرهفته درنشستی با حضور معاون عمرانی استانداری و دیگر مدیران مربوطه این کاررا پیگیری خواهم کرد.

استاندار هرمزگان اظهارامیدواری کرد: باتوکل به خدا و استفاده از روحیه ریسک پذری و بسیج همه امکانات و منابع ونیروی انسانی و تشکیل کارگروه به منظور پیگیری این طرح، ساخت این بیمارستان تا پایان امسال به اتمام برسد.

همتی گفت: دانشگاه علوم پزشکی باید منظم برنامه ریزی کند که با تکمیل پروژه بیمارستان نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز آن هم در دستورکار باشد تا بتوانیم به صورت کامل این طرح که یکی از کارهای بزرگ در استان هرمزگان است، افتتاح کنیم.

استاندارهرمزگان خاطرنشان کرد: تست وآزمایش شروع به کار بیمارستان شریعتی بندرعباس نیز از یکم تا بیستم مردادماه سالجاری انجام می‌شود و از آخر مردادماه نیز پذیرش بیماران در این بیمارستان با نصب تجهیزات و استقرار نیروی انسانی انجام خواهدشد.

وی ابرازداشت: دیگر پروژه نیز بیمارستان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس با ظرفیت ۱۰۰ تختخواب و با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی است که پیگیری‌ها و مکاتبات صورت گرفته درتلاش هستیم تا پایان فصل تابستان سالجاری آماده و به ظرفیت درمانی بندرعباس و استان اضافه شود.

همتی گفت: بیمارستان ستاره خلیج فارس نیز دربندرعباس درحال ساخت است که این طرح با زمان بندی وبرنامه ریزی انجام شده دربهار سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به پروژه بیمارستان دوم میناب نیز خاطرنشان کرد: این بیمارستان با برنامه‌ریزی مناسب باید تا پایان خردادماه سال آینده آماده بهره برداری شود.

همتی تاکیدکرد: مناقصه بیمارستان کودکان بندرعباس نیز باید هرچه سریع‌تر توسط دانشگاه علوم پزشکی برگزارشود که کار این طرح نیز سرعت گیرد.

استاندارهرمزگان ابرازداشت: از ابتدای دولت دوازدهم تاکنون گام‌های بزرگی توسط دولت در راستای توسعه و افزایش امکانات بیمارستانی دراستان برداشته شده و دربسیاری از بخش‌ها با تکمیل بیمارستان‌های موجود در شهرستان‌ها، ایجاد بخش‌های دیالیز، توسعه اورژانس‌ها، افزایش تخت در مجموعه بیمارستان‌های استان، پروژه‌های مهمی درسه سال اخیر به بهره‌برداری رسیدند.

همتی یادآورشد: آمار و ارقام نشان دهنده فعالیت ویژه دولت دوازدهم در بخش درمان وبیمارستانی در استان هرمزگان است و این اتفاق مهم و بزرگی بود که باتوجه ویژه دولت و تلاش و پیگیری که مدیریت استان داشته است، درحال به ثمر نشستن است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=2079

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *