امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۶
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | بیش از ۴ هزار نفر مهمانان نوروزی در میناب اسکان یافتند

بیش از ۴ هزار نفر مهمانان نوروزی در میناب اسکان یافتند

منتشر شده در ۳ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۰
نوروزی

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، مجید سلحشور روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از ستاد اسکان نوروزی در میناب، اظهار داشت: شهرستان میناب با داشتن مواهب طبیعی والهی در فصل نوروز پذیرای میهمانان نوروزی از اقصی نقاط کشور است.

وی افزود: در کنار مواهب طبیعی و الهی فرهنگ غنی مهمان نوازی از ظرفیت های خوب شهروندان و مردم منطقه  است که انتظار می رود در استقبال از مسافران نورورزی این فرهنگ اصیل در برخورد با میهمانان مورد توجه قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروز ‌گشت های مشترکی در قالب ارتقای امنیت اقتصادی با جدیت بیشتری بازار و مراکز اقامتی گردشگری را  رصد خواهند کرد.

سلحشور با اشاره به آخرین وضعیت کرونا، افزود: بر اساس  دستور العمل های ابلاغی  وضعیت واکسیناسیون مسافران بصورت هوشمند از طریق پلیس کنترل می شوند .

وی عنوان کرد: همه دستگاه‌های عضو ستاد از جمله  ادارات و دستگاه های خدمات رسان آب، برق و گاز ، اورژانس، هلال احمر، میراث فرهنگی، شهرداری ها و بخشداری ها، نیروی انتظامی، پلیس راهور، حمل و نقل جاده‌ای از آمادگی لازم برخوردارند. 

 سرپرست مدیریت آموزش وپرورش شهرستان میناب نیز به ارائه گزارشی از فعالیت های ستاد اسکان این شهرستان پرداخت و گفت: سفرهای نوروزی در ۲ سال گذشته تعطیل شده بود که با ابلاغ بخشنامه درسریع ترین زمان ممکن با تشکیل کارگروهها و برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مدیران وخدمتگزاران این مهم با روحیه جهادی  وانقلابی عملیاتی شد.

عقیل ذاکری افزود: ۲۰ آموزشگاه در قالب ۱۱۰کلاس درس در سه گروه آماده پذیرش اسکان مسافران نوروزی است.
وی یادآور شد : ستاد مرکزی اسکان در میناب  اداره آموزش و پرورش واقع شده است که به شکل شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است.
وی تصریح کرد: ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان این شهرستان از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ آماده پذیرش مسافران نوروزی از اقصی نقاط کشورعزیزمان است.

رئیس اداره میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی میناب نیز گفت: آموزش و پرورش ظرفیت عظیمی برای نظام است که در همه شرایط و صحنه ها پیشتاز است.
نیما اقتداری آماده سازی مدارس در این فرصت محدود برای استقبال از مسافران نوروزی را ستودنی دانست.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=12914

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *