امروز : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۲
صفحه نخست | اخبار قشم | به دنبال تشکیل کارگروهی تخصصی برای حل مشکلات قشم هستیم

به دنبال تشکیل کارگروهی تخصصی برای حل مشکلات قشم هستیم

منتشر شده در ۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۴
تشکیل

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایسنا، محمد محمد حسینی صبح امروز (هفتم دی ماه) در دیدار مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با عنایت خدا برای خدمت به مردم با تشکیل کارگروهی تخصصی، اقدام به حل مسائل و مشکلات دیرینه مربوط به دو مدیریتی قشم خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه زمان به سرعت در حال حرکت است و نباید فرصت خدمت را با توجه به زمینه کارهای بسیار زیاد از دست دهیم، افزود: منافع مردم، مهم‌ترین موضوع و دغدغه مدیران دولت سیزدهم است و در قشم هم نشانه‌های تعامل نمایان شده است.

محمد حسینی تصریح کرد: دیدگاه دولت مردمی ایران قوی، حل مسائلی است که مانع پیشرفت، رفاه و آرامش خاطر مردم شده و تشکیل کارگروه تخصصی برای رفع تعارضات بین دستگاه‌های مستقر در شهرستان هدف مشترک مجموعه فرمانداری و سازمان منطقه آزاد قشم است.

وی یادآور شد: ماموریت مهم ما بازسازی اعتماد تضعیف شده مردم، تقویت آرامش و بازگشایی مسیر پیشرفت و رفاه عمومی است و باید همواره به یاد آوریم که برای رسیدن به این هدف مقدس، فرصت زیادی در اختیار نداریم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این دیدار با استقبال از پیشنهاد فرماندار قشم و تاکید بر تعامل و همبستگی برای اجرای برنامه‌های مشترک، گفت: نشست مشترک با شهردار و نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر قشم را با هدف حل مشکلات آغاز کردیم و به لطف خدا نتیجه خوبی از آن حاصل شد.
دکتر افشار فتح‌الهی، اظهار کرد: برای  تعامل بیشتر و نزدیک کردن دیدگاه‌ها به یکدیگر و از بین بردن نگاه‌های منفی دیدارهای مشترک با دیگر نهادها و مجموعه‌های مدیریتی، اداری  شهرستان جریان دارد.

وی تصریح کرد: با این اعتقاد که هیچ ظرفیت و توانی در راستای خدمتگزاری نباید نادیده گرفته شود وارد قشم شده‌ام و اطمینان دارم با کمک همدیگر از دوگانگی‌ها عبور خواهیم کرد و در یک صف واحد، کارها را با هدف خدمت به مردم به سرانجام خواهیم رساند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=9611

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *