امروز : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۳
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | “بندر بند” در بندرعباس به نمایش در می آید

“بندر بند” در بندرعباس به نمایش در می آید

منتشر شده در ۱۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۴
بندر بند

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایسنا،احمد اسفندنیا در گفت و گویی افزود: از آنجا که همواره تلاش کرده ایم فیلم های روز و مورد استقبال مردم را در این سینما به اکران درآوریم و با توجه به هنرنمایی “رضا کولغانی” هنرمند هرمزگانی در فیلم “بندر بند” با رایزنی های صورت گرفته چهارشنبه ۱۷ آذر این فیلم را در سه سانس اکران خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه این اکران مردمی و با حضور عوامل فیلم خواهد بود، اضافه کرد: در هر سه سانس قبل از نمایش، عوامل فیلم به روی صحنه خواهند آمد و رضا کولغانی نیز یکی از آهنگ های این فیلم را اجرا خواهد کرد.

اسفندنیا با بیان اینکه علاقه‌مندان برای خرید بلیط می توانند به آدرس www.sbelit.ir مراجعه کنند، تصریح کرد: از علاقه‌مندان به محیط زیست با توجه به موضوع فیلم  دعوت می کنیم که به دیدن این فیلم بیایند و در خصوص موضوع و نگرش کارگردان و نویسنده نیز تبادل نظر صورت گیرد.

مدیر سینما ستاره شهر بندرعباس با اشاره به اینکه این فیلم به تهیه کنندگی منیژه حکمت و مهشید آهنگرانی فراهانی ساخته شده است، خاطرنشان کرد: رضا کولغانی که در میان نسل جوان علاقه‌مند به موسیقی به عنوان خواننده گروه موسیقی داماهی شناخته می‌شود، در فیلم “بندر بند” در نقش یکی از اعضای گروه موسیقی با نام “بندربند” بازی می‌کند.

وی ادامه داد: فزونی تصویر شخصیت «نوید» با بازی رضا کولغانی را در حالی به تصویر کشیده است که در حال نواختن گیتار است، گیتاری که در روند فیلم نقش مهمی را ایفا می‌کند و «نوید» مدام از او به عنوان یک دوست مهم یاد می‌کند. دوستی که گویی حتی نقش ناجی را برای «نوید» بازی می‌کند و انگار همه مشکلات را حل خواهد کرد.

اسفندنیا با اشاره به اینکه رضا کولغانی، امیرحسین طاهری، مهلا موسوی و پگاه آهنگرانی بازیگران این فیلم هستند، اظهار کرد: جایزه بهترین فیلم جشنواره کلکته و جایزه نتپک جشنواره فیلم‌های کوهستانی اولجو از جمله افتخارات «بندر بند» است که تاکنون در بیش از سی رویداد سینمایی ازجمله جشنواره‌های تورنتو، زوریخ، میل ولی، هاینان و…به نمایش درآمده است. همچنین پخش بین‌المللی این فیلم سینمایی برعهده شرکت ایریماژ است.

در خلاصه داستان «بندر بند» آمده است: «یک بند کوچک موسیقی از شهرستان‌های دور جنوب ایران قصد دارند بعد از مدت‌ها در یک کافی‌شاپ در تهران وارد یک رقابت غیر رسمی شوند. مهلا به همراه سایر اعضای بندر بند، همسرش و یکی از نزدیکترین دوستان‌شان سفر خود را از یک استان جنوبی به تهران آغاز می‌کنند، آن هم درست زمانی که همه داشته‌های خود را در سیل از دست داده‌اند…»

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=8462

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *