امروز : ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۰
صفحه نخست | اجتماعی | بندرعباس باید به عنوان بهترین و مهمترین شهر بندری در ایران خودنمایی کند

بندرعباس باید به عنوان بهترین و مهمترین شهر بندری در ایران خودنمایی کند

منتشر شده در ۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۷
عنوان

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایسنا، فریدون همتی در دیدار با اعضای منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر بندرعباس، عنوان کرد: انگیزه، تنوع دانش و تجربه خوبی که در بین اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر بندرعباس وجود دارد، می‌تواند منافع مردم شهر بندرعباس را تامین کند.

وی خواستار مدیریت خوب و ریل گذاری مناسب توسط شورای شهر برای حرکت شهرداری در مسیر درست شد و ادامه داد: اعضای شورای شهر بندرعباس، از دریچه کار برای مهمترین بندر ایران به مسئولیت خود نگاه کنند.

استاندار هرمزگان افزود: شهر بندرعباس باید به عنوان بهترین و مهمترین شهر بندری در ایران خودنمایی کند و باید به یک نماد ملی تبدیل و بهترین شرایط برای زندگی در شهر بندرعباس، ایجاد شود.

همتی تصریح کرد: در شهر بندرعباس، می توان کارهای بزرگی انجام داد و شورای اسلامی شهر بندرعباس باید با وحدت و همدلی در این راستا گام بردارد.

وی با تاکید بر لزوم درایت اعضای شورای شهر در انتخاب یک شهردار کاردان و با انگیزه برای شهر بندرعباس در دوره جدید مدیریت شهری، گفت: در انتخاب شهردار، دقت و مراقبت بسیار صورت گیرد تا یک شهردار خوب انتخاب شود و تیم پرتلاشی که تامین منافع مردم برای آنها مهم است، در شهرداری شکل بگیرد تا مسائل شهر، در یک زمان قابل قبول حل شود.

استاندار هرمزگان بیان کرد: با حمایت‌هایی که در استانداری و مجموعه دستگاه‌های اجرایی خواهیم داشت، امیدواریم در شهر بندرعباس، گام‌های جدیدی برداشته شود که تامین منافع مردم را در پی داشته باشد و اقدامات خوبی در این شهر صورت گیرد.

همتی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم اختصاص اعتبارات شهرداری بندرعباس از محل ارزش افزوده برای اجرای کارهای عمرانی در شهر بندرعباس تاکید کرد و اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت موجود در قانون بودجه، می توان از تسهیلات بانکی و اوراق نیز برای تامین مالی اجرای پروژه‌های زیرساختی در شهرها استفاده کرد.

وی خواستار حسابرسی دقیق از عملکرد مالی شهرداری توسط شورای شهر شد و بر لزوم آشنایی دقیق اعضای شورای شهر با قوانین و مقررات، تاکید کرد.

استاندار هرمزگان بیان کرد: اعضای شورای شهر با تشخیص و توجه به اولویت‌ها، می‌توانند کارهای خوب برای شهر بندرعباس، انجام دهند.

همتی در ادامه به اجرای طرح بزرگ ساماندهی فاضلاب بندرعباس برای رفع این مسئله مهم شهر بندرعباس اشاره کرد و افزود: با تدبیر و پیگیری‌های گسترده‌ای که صورت گرفت و تشکیل شرکت زیرساخت متشکل از صنایع غرب بندرعباس، این طرح به مرحله اجرا رسید و کمیته راهبری برای نظارت بر اجرای آن نیز تشکیل شده است.

وی با اشاره به پروژه بلوار ساحلی شرق بندرعباس، اضافه کرد: این بلوار به شکلی طراحی شده که در کشور بی نظیر است و تغییر اساسی در شهر بندرعباس، ایجاد می‌کند که این کار بزرگ با خلاقیت و نوآوری، صورت گرفت.

استاندار هرمزگان، توجه به نوسازی بافت فرسوده، توسعه و بهبود فضای سبز و ایجاد مارینا و اسکله‌های گردشگری را از دیگر مواردی دانست که باید در شهر بندرعباس، مورد توجه قرار گیرد.

استاندار هرمزگان ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شهر بندرعباس، شهردار و مجموعه شهرداری بندرعباس، برای منتخبین مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر بندرعباس، آرزوی موفقیت کرد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=6317

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات