امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۷
صفحه نخست | اجتماعی | بسته خبری پلیس/ از کشف لودر قاچاق تا شیرخشک

بسته خبری پلیس/ از کشف لودر قاچاق تا شیرخشک

منتشر شده در ۲۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۳
بسته

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از فارس، فرماندهی انتظامی هرمزگان در شبانه روز اخیر کشفیاتی در حوزه‌های مختلف داشته که بسته برگزیده‌ای از آنها در ادامه ذکر شده است.

کشف یک دستگاه لودر دو میلیاردی در میناب

 سردار غلامرضا جعفری فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران یگان امداد شهرستان میناب در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه تریلی کشنده، حامل یکدستگاه لودر مشکوک و آن را متوقف کردند.

 مأموران در بازرسی از کامیون مورد نظر یک دستگاه لودر قاچاق کشف وضبط کردند.

ارزش لودر کشف شده برابرنظر کارشناسان مربوطه ۲۰ میلیارد ریال است که یک متهم نیز در این زمینه دستگیر شده است.

 ۱۰ تن شیر خشک  قاچاق به مقصد نرسید 

 با هوشیاری مأموران انتظامی شهرستان حاجی آباد  ۱۰ تن شیرخشک قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال قبل از رسیدن به مقصد کشف شد.

سرهنگ علی اکبر مرادیسرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان حاجی آباد، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: روز گذشته مأموران پاسگا ه باغات شهرستان ، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند.

 مأموران پس از متوقف کردن خودرو  و در بازرسی از آن ۱۰ تن شیر خشک قاچاق  و فاقد مجوز حمل را کشف کردند. سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان حاجی آباد با اشاره به اینکه ارزش این محموله قاجاق توسط کارشناسان ۶ میلیارد ریال برآورد شده  است،خاطر نشان کرد: تریلی توقیف و فرد متخلف با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف بیش از ۳۰هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر عباس

فرمانده انتظامی استان هرمزگان همچنین در خبر دیگری  از کشف ۳۰هزار لیترسوخت قاچاق به ارزش۲ میلیارد و ۷۵۰میلیون ریال در شهرستان بندر عباس خبر داد.

تعدادی از قاچاقچیان سوخت با بارنامه‌های جعلی اقدام به بارگیری سوخت قاچاق در محور بندر عباس می‌کنند که موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران این پلیس قرار گرفت.

ماموران تیم عملاتی این پلیس با همکاری ماموران انتظامی شهرستان بندر عباس  ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل دو اکیپ به محل مورد نظر اعزام و با انجام گشت زنی به یک دستگاه خودرو اسکانیا مشکوک و در بازرسی از آن مقدار۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف وضبط کردند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=4216

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *