امروز : ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۷
صفحه نخست | اجتماعی | برقراری مجدد سفر دریایی از بندرلنگه به دوبی

برقراری مجدد سفر دریایی از بندرلنگه به دوبی

منتشر شده در ۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۲
برقراری

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ کشتیرانی والفجر از طریق هماهنگی با مراجع ذیصلاح کشور امارات متحده عربی و با رعایت دستورالعمل‌های ویژه‌ای  از برقراری مجدد سفرهای دریایی از بندرلنگه به دوبی پس از ۷ ماه  با استفاده از یک کشتی مجهز کاتاماران فراهم آورده است.

بر این اساس قوانین و شرایط جدید برای برقراری این سفرها، تمامی مسافرین با به همراه داشتن تست عدم ابتلا به بیماری کرونا و دارا بودن ملزوماتی از قبیل: ماسک و دستکش بر روی صندلی های علامت گذاری شده سفر خود را آغاز می‌کنند و تا پایان سفر با رعایت حداکثری پروتکل‌ها سفر خود را به انجام می‌رسانند.

بر اساس اعلام شرکت کشتیرانی والفجر، با توجه به استاندارد بالای اجرای پروتکل های بهداشتی در شناورهای مسافری این شرکت با توجه به نظم و انضباط هنگام سوار و پیاده شدن مسافرین و در طول سفر مقامات بندری و بهداشتی امارات متحده عربی نسبت به فعال سازی مجدد خط بندرلنگه- دبی همکاری لازم را داشتند.

بنا بر دستور ستاد ملی مقابله با شیوع کرونا، سالن مسافری شناور نگین به عنوان یکی از شناورهای مسافری شرکت کشتیرانی والفجر با وجود دارا بودن گنجایش ۲۳۵ نفر مسافر تنها پذیرایی ۱۰۰ نفر مسافراست.

قیمت بلیط سفر با شناورهای مسافری شرکت کشتیرانی والفجر در مسیر دبی- بندرلنگه و بالعکس، ۵۰ درصد ارزانتر از سفرهای مشابه هوایی است.

طی این سفرها هر مسافر می تواند از مزایای حمل رایگان تا چهل کیلو بار بهره‌مند شود این در حالیست که مسافرین مجاز به حمل ۲۰۰ کیلو بار در این سفرها هستند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=3447

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *