امروز : ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۵
صفحه نخست | اجتماعی | برای اولین بار در شهر بندرعباس، ستاد اوژانس خدمات شهری راه اندازی می شود

برای اولین بار در شهر بندرعباس، ستاد اوژانس خدمات شهری راه اندازی می شود

منتشر شده در ۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۳

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از قلم، اسماعیل موحدی نژاد با اشاره به استفاده درست ازظرفیت همه نیروها در شهرداری عنوان کرد: کار در خدمات شهری فعالیت اداری نیست و زمان و وقت نمی شناسد و همواره باید آماده باش باشیم ، تا رضایت مردم و شهروندان تامین شود.

وی تاکید کرد:ستاد اصلی اورژانس در معاونت خدمات شهری مستقر می باشد و چارت جدیدی برای نواحی در حوزه اورژانس خدمات شهری باید تعریف میشود

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس افزود: ادره امانی مرکز اورژانس هر منطقه واکیپ اورژانس خدمات شهری زیر نظر معاون خدمات شهری منطقه فعالیت می کند.

اسماعیل موحدی نژاد بیان داشت: در ستاد اورژانس خدمات شهری برای همه نواحی سه نیروی آموزش دیده به عنوان اپراتور پاسخگو برای لینک شدن با ١٣٧در ٣شیفت ٨ساعته باید حضور داشته باشند تا مشکلات فوری و اورژانسی را ارجاع ورفع نمایند.

وی تصریح کرد:در همین راستا  دوازده دستگاه  خودروی نیسان برای همه نواحی  تامین می شود ودر کوتاه ترین زمان ابزار ماشین آلات تجهیزات و موانع مشکلات نواقص برای تشکیل ستاد باید رفع شود.

وی گفت:شهروندان قطعا از شهرداری توقع خدمات مناسب دارند و ارائه خدمات به آنها وظیفه ماست وعملکرد ما باید در جهت رضایت مردم و شهروندان باشد که قطعا سامانه ١٣٧ با تشکیل اورژانس خدمات شهری مسئولیت سنگین تری را بر عهده خواهد داشت.

معاون شهرداربیان داشت : معاونین خدمات شهری منطقه  ظرف مدت ٢۴ساعت ٣ نفر نیروی اپراتور با یک شماره تلفن همراه مشخص به خدمات شهری و بازرسی معرفی نمایند.

وی  نیروهای حوزه خدمات شهری را یک ظرفیت بزرگ برای نشان دادن خدمت رسانی دانست و با استفاده از ظرفیت های بالقوه نیروی انسانی این امر محقق میشود.

وی در ادامه گفت:اقدامات وخدمات شهرداری را بازخورد ظرفیت خدماتی شهرداری تعریف کرد و اورژانس خدمات شهری را یک گام بلند در ایجاد رضایت و بازخورد مثبت شهروندان عنوان نمود.

در پایان این جلسه آرمیده مدیر بحران و پدافند غیر عامل شهرداری پس از ارائه گزارش وضعیت جوی و بارندگی های چند روز آینده را تشریح نمود و بر آمادگی و آماده باش  تمام اکیپ های دوازده گانه بحران در شهر بندرعباس تاکید کرد.

وی استفاده از همه ظرفیت ها و نیروی های انسانی در جهت پیشگیری از بحران وسرعت عمل و مدیریت میدانی  را یک فاکتور مهم در موقعیت بحرانی تعریف کرد و عملکرد انسجام یافته و برنامه ریزی شده را برای بحرانها لازم و ضروری دانست.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=9455

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *