امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۰
صفحه نخست | اجتماعی | شناسایی و دستگیری قاتلان مرد ۴۰ ساله در بندرعباس

شناسایی و دستگیری قاتلان مرد ۴۰ ساله در بندرعباس

منتشر شده در ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۳
۴۰ ساله

به گزارش پایگاه خبری قشم، سرهنگ “عبدالمجید کرمی” در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کشف یک جسد مجهول الهویه حدود ۴۰ ساله در حوزه از کلانتری ۱۶ درخت سبز بندرعباس، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: جسد مکشوفه جهت بررسی به سالن تشریح مرکز پزشک قانونی بندرعباس منتقل که با توجه به معاینات بعمل آمده توسط پزشکی قانونی علت تامه مرگ شکستگی جمجمه بر اثر جسم سخت عنوان شد.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه کارآگاهان آگاهی با انجام اقدامات نوین پلیسی و کارهای اطلاعاتی در نهایت در بررسی تخصصی هویت مقتول را شناسایی کردند، تصریح کرد: در تحقیقات پلیس مشخص شد نامبرده روز قبل از فوت در شهرستان قشم حضور داشته است که به شهرستان بندر عباس عزیمت و با شخصی به هویت معلوم ملاقات داشته است که پس از انجام اقدامات پلیس و فنی و تجزیه و تحلیل برای کارآگاهان اداره جنایی محرز شد نامبرده به همراه همسر مقتول در قتل نقش داشته است.

سرهنگ کرمی خاطرنشان کرد: با توجه به ارائه دلایل معتبر مبنی قتل، ماموران طی اخذ نیابت قضائی به شهرستان قم اعزام و متهم مربوطه را دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی استان هرمزگان دلالت دادند.

وی با بیان اینکه متهم در ابتدا خود را منکر هر گونه بزه ارتکابی می دانست، ادامه داد: به جهت کشف حقایق و انجام اقدامات پلیسی در راستای بدست آمدن سر نخ های احتمالی، هماهنگی لازم با مرجع قضائی انجام و مأموران با توجه به مستندات موجود به استان کردستان اعزام و همسر مقتول را نیز دستگیر و به بندر عباس منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان اظهار داشت: با درایت و هوشیاری کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنائی، دلایل و مستندات موجود در پرونده به همسر مقتول ارائه که نامبرده پس از مواجه شدن با دلایل و مدارک موجود عرصه را بر خود تنگ دیده و لب به بیان حقایق گشوده و اظهار داشت با همکاری مظنون دیگر که در بازداشت پلیس قرار داشت نقشه قتل همسرش را کشیده و وی را به قتل رسانده اند.

سرهنگ کرمی با تأکید بر اینکه هیچ گونه اعمال خلاف قانون و هنجارشکنانه ای از چشمان تیز بین پلیس و قانون دور نخواهتد ماند، خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=4610

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *