امروز : ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۵
صفحه نخست | اجتماعی | بانیان مراسم عروسی دریکی از روستاهای بندرعباس به پاسگاه منتقل شدند

بانیان مراسم عروسی دریکی از روستاهای بندرعباس به پاسگاه منتقل شدند

منتشر شده در ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۴
مراسم

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، فرماندار بندرعباس روز جمعه در این زمینه اعلام کرد: درپی گزارش مردمی پنجشنبه شب به مراجع قضایی و انتظامی ، درجریان این حادثه ضمن توقف مراسم عروسی، داماد و پدرش پس از حدود یک ساعت نگهداری در پاسگاه با گرفتن تعهد مرخص شدند.

عزیز الله کناری افزود: درحال حاضر بواسطه شیوع شدید کرونا درصد بالایی از آلودگی‌های کرونایی کنونی که موجب قرمز شدن وضعیت شهرستان شده ناشی از دورهمی خانوادگی و حضور در مراسم های عروسی و سایر مراسم‌هاست.

وی ادامه داد: برای کاستن از میزان شیوع کرونا رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ضروری است که از شهروندان و خانواده‌ها درخواست داریم از برگزاری دورهمی‌ها و مراسم‌ها خودداری کنند تا زنجیره انتقال شیوع کرونا قطع شود.

فرماندار بندرعباس اظهار داشت: اقدام‌هایی هم در سطح شهر و شهرستان بندرعباس به مرحله اجرا گذارده شده در راستای کاستن از شیوع بیشتر کروناست که همکاری همگانی برای رسیدن این برنامه ها به اهداف لازم است.

کناری تصریح کرد: این موضوع توسط بخشداری و مرکزی بهداشت شهرستان پیگیری‌های بعدی انجام می‌شود و با توجه به وضعیت شهرستان بندرعباس در حال حاضر قرمز بوده و برگزاری هرگونه تجمع در راستای قطع زنجیره انتقال کرونا ممنوع است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=5880

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *