امروز : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۹
صفحه نخست | اجتماعی | ایستگاه های خدماتی شهرداری بندرعباس ویژه شهروندان است

ایستگاه های خدماتی شهرداری بندرعباس ویژه شهروندان است

منتشر شده در ۳ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۳
ایستگاه

به گزارش پایگاه خبری قشم؛به نقل از ایرنا، روز سه شنبه شهرداری بندرعباس اسماعیل موحدی نژاد تصریح کرد: یکی از وظایف این ایستگاه ‌ها، اعمال محدودیت‌های کرونایی و اجرای مصوبه های ستاد شهرستانی کرونا در حیطه شهرداری است.

وی افزود: جلوگیری از عرضه قلیان و نظارت بر دستفروشان به منظور فعالیت در ساعات مشخص شده، از دیگر وظایف این ایستگاه‌ ها است.

معاون شهرداری بندرعباس بیان کرد:یکی دیگر از دلایل راه‌اندازی این ایستگاه‌ ها، پیگیری ارایه  خدمات مشخص در حوزه خدمات‌شهری مانند جمع‌آوری زباله، جمع‌آوری نخاله، امور فضای سبز، سد معبر، تخلفات ساختمانی و تصرفات غیر مجاز  است.

موحدی نژاد یادآور شد:  این ایستگاه ‌ها از ۲۹ اسفند فعالیت خود را آغاز کرده و خدمات‌رسانی آنها تا ۱۴ فروردین ادامه می‌یابد و شهروندان می‌توانند در این ایام علاوه بر دریافت خدمات و اعلام مسائل مختلف شهری، با مراجعه حضوری به این ایستگاه‌ ها نیز، از دیگرخدمات آنها بهره‌مند شوند.

وی با تاکید بر اینکه ستاد شهرستان و استان مقابله با کرونا ، برپایی چادر در بوستان‌ها و نوار ساحلی شهر بندرعباس را ممنوع اعلام کرده است،خاطر نشان کرد: با نظارت دقیق و گشت‌زنی نیروهای مربوطه، به هیچ وجه شاهد اسکان موقت نخواهیم بود و  هیچ خدماتی در بوستان ها ارایه نمی شود.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=4729

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *