امروز : ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۸
صفحه نخست | اخبار قشم | اولین جشنواره انتخاب استعدادهای برتر اجرا در قشم برگزار شد.

اولین جشنواره انتخاب استعدادهای برتر اجرا در قشم برگزار شد.

اخبار :
منتشر شده در ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۷

اولین جشنواره انتخاب استعدادهای برتر صحنه اجرا در قشم برگزار شد.
www.newsqeshm.ir
به گزارش پایگاه خبری قشم، اولین جشنواره استعدادیابی مجریگری صحنه، با هدف کشف استعدادهای جوان در این حوزه در دو رده سنی نوجوان و بزرگسال، توسط موسسه فرهنگی هنری چند منظوره نیاز سفیر و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم، ۲۶ شهریور ۹۸ در قشم برگزار شد.
t.me/newsqeshm
مدیر مسئول موسسه نیاز سفیر قشم در گفتگوی اختصاصی با *پایگاه خبری قشم*، با اشاره به استعدادهای نهفته در جوانان جزیره در زمینه مجریگری و گویندگی گفت: با توجه به اهمیت جزیره قشم در بخش گردشگری و برگزاری جشن ها و برنامه های متنوع در طول سال، حضور مجریان و گویندگان بومی با توجه به شناختی که از جزیره دارند، بر روی صحنه لازم و ضروری است.
instagram.com/newsqeshm
طلوع ترخانی افزود: از آنجایی که کمبود مجریان صحنه در جزیره قشم احساس می شد، بر آن شدیم تا با برگزاری این جشنواره زمینه بروز و ظهور استعدادهای مجریگری را فراهم سازیم.

وی ضمن ابراز خرسندی از استقبال بسیار خوب قشموندان از این جشنواره گفت: در این رویداد مهم، علاوه بر شهروندان قشمی، شرکت کنندگانی از روستاهای قشم، بندرعباس، پارسیان، بندر خمیر و سیریک هم حضور داشتند.

ترخانی افزود: برای بالا بردن سطح این جشنواره نیز از حضور مجریان با سابقه و بنام استان و کشور همچون محمد عوض پور مجری نام آشنای صدا و سیمای استان، محسن کاهنی برنده میکروفن طلایی و برترین مجری صحنه سال ۹۸ جشنواره ایران مجری و فاطمه امیرابراهیمی از مجریان و گویندگان با سابقه استان به عنوان هیئت داوران بهره بردیم.

در پایان این جشنواره از نفرات برتر هر رده سنی، با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد.

🔊 برای اطلاع از بروزترین اخبار جزیره قشم، مجموعه پایگاه خبری قشم را همراهی کنید🔻
https://chat.whatsapp.com/CnQwGnkDB0Z9gNV6WioatI

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=825

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *