امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۸
صفحه نخست | اجتماعی | اورژانس هرمزگان در آماده باش کامل قرار گرفت

اورژانس هرمزگان در آماده باش کامل قرار گرفت

منتشر شده در ۲۴ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۸
اورژانس

به گزارش پایگاه خبری قشم؛به نقل از ایرنا،دکتر حسین قاسمی چهارشنبه شب در نشست هم اندیشی با نیروهای اورژانس درخصوص اتخاذ تمهیدات لازم جهت مواجهه با وقوع سیلاب در استان و اتخاذ تدابیر لازم جهت حفظ آمادگی و افزایش ظرفیت حوزه بهداشت و درمان افزود: همچنین تمامی بیمارستان های هرمزگان، پایگاه های شهری و جاده ای اورژانس ۱۱۵، اورژانس هوایی و تمامی تیم های بهداشتی نیز در آماده باش هستند.

وی با اشاره به شرایط بحرانی کووید ۱۹ در هرمزگان بیان داشت: با توجه به اختصاص قسمت عمده ای از تخت های بیمارستانی به بیماران کوویدی، لازم است بیمارستان ها تمهیدات لازم را در خصوص افزایش ظرفیت تخت و نیروی انسانی لحاظ نمایند.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همچنین بر تامین و ذخیره آب آشامیدنی با نظارت ویژه مراکز بهداشتی و توجه ویژه به مادران بارداری که در شرف زایمان هستند؛ تاکید کرد.

طبق گزارش سازمان هواشناسی هرمزگان، ناپایداری جوی در استان از عصر امروز چهارشنبه ۲۳ تیرماه تا روز یکشنبه هفته آینده ۲۷ تیرماه با رگبار نسبت سنگین باران و رعد و برق همراه با تگرگ و تندباد لحظه ای پیش بینی شده است.
خطر این سامانه بارشی بیشتر در مناطق مرتفع بشاگرد، حاجی آباد، رودان، بستک و برخی مناطق ساحلی و دریایی هرمزگان پیش بینی شده است که در این راستا مدیریت بحران استان هشدارهای لازم را به دستگاه های مربوطه اعلام کرده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=6121

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *