امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۱
صفحه نخست | اجتماعی | انجام شبانه عملیات ضدعفونی اماکن عمومی و پرتردد شهر قشم بصورت مستمر

انجام شبانه عملیات ضدعفونی اماکن عمومی و پرتردد شهر قشم بصورت مستمر

منتشر شده در ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۳:۱۵
شهرداری

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ آل عبایی، شهردار شهر قشم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری قشم اظهار کرد: در راستای حفظ سلامت جامعه و شهروندان و به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس عالم گیر، نیروهای خدمات شهری شهرداری قشم شبانه اقدام به ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی پر تردد سطح شهر می نمایند.

سیدمسعود آل عبایی گفت: بازارها، معابر و اماکن عمومی شهر قشم در راستای مقابله با ویروس کرونا و به جهت حفظ سلامت شهروندان بصورت شبانه و با استفاده از محلول آب ژاول ضدعفونی و گندزدایی می شوند.

وی ادامه داد: همچنین پارکها و اماکن عمومی از جمله محلات، مساجد، پمپ بنزین ها، محوطه بازار قدیم، ساختمان های تجاری و مراکز اداری و خدماتی، ایستگاه های تاکسی و سطل های زباله در سطح شهر به صورت وسیع و مستمر ضدعفونی می شود و این عملیات گسترده ضدعفونی تا عادی شدن وضعیت بیماری و رفع نگرانی شهروندان ادامه دارد.

شهردار قشم ادامه داد: به دلیل شیوع ویروس کرونا در شهرستان قشم و اعلام وضعیت قرمز توسط دانشگاه علوم پزشکی، ضدعفونی کردن تمامی اماکن و معابر عمومی و پرتردد سطح شهر قشم بصورت شبانه و مسمتر در دستور کار این شهرداری قرار گرفته است و طبق برنامه ریزی های انجام شده تا عادی شدن اوضاع ادامه خواهد داشت.

آل عبایی گفت: از شهروندان عزیز شهر قشم درخواست میشود پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و از حضور غیرضروری در اجتماعات و مکان های عمومی خودداری نمایند و در صورت خروج اضطراری فاصله اجتماعی را رعایت کرده و از ماسک استفاده نمایند.

 

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=1781

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *