امروز : ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۶
صفحه نخست | اجتماعی | انتخاب یک خانم به عنوان رییس هیات جودو هرمزگان

انتخاب یک خانم به عنوان رییس هیات جودو هرمزگان

منتشر شده در ۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۳
جودو

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، مجمع انتخابات هیات جودو هرمزگان با حضور رییس فدراسیون جودوی کشور، مدیرکل ورزش و جوانان استان وبا شرکت ۱۵ نفر  از اعضای مجمع با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در  بندرعباس برگزار شد.

 بانو نگهداری به عنوان تنها نامزد این دوره از انتخابات جودو در هرمزگان توانست در مجموع با کسب ۱۳ رای موافق به مدت‌ چهار سال عهده‌ دار ریاست این هیات ورزشی شود. 

مدیرکل ورزش‌ و جوانان هرمزگان در این نشست با تاکید بر لزوم تدوین سند راهبردی در هیات‌های ورزشی گفت: توجه به امر آموزش در ورزش از مقوله‌هایی است که در استان باید به آن بیشتر پرداخته‌ شود. 

محمود رضا امیاری خطاب به رییس ‌جدید هیات جودوی هرمزگان افزود: انتظار می‌رود تمامی  شهرستان های  هرمزگان در آینده‌ ای نزدیک صاحب هیات جودو شوند.

  وی یادآورشد: حضور فعال در مسابقه‌های قهرمانی کشور، جذب حامیان مالی و تعامل با رسانه‌ها و دیگر دستگاه‌های مرتبط برای توسعه ورزش‌ جودو در استان را ضروری دانست.

 رییس فدراسیون جودوی کشور نیز اظهارداشت: امروز روز خوش یمنی برای جودوی استان و کشور بوده است، چرا که یک بانو در هرمزگان با رای اعتماد مجمع سکان هیات را به دست گرفت.

میراسماعیلی افزود:  فاطمه نگهداری با این اعتماد وظیفه سنگین‌تری را برعهده خواهد داشت و باید بداند که همین اعضای مجمع یک سال دیگر برنامه‌های اجرایی و عملکرد وی را ارزیابی و قضاوت می‌کنند. 

وی با بیان این که نخستین اقدام هیات جودو در دوره جدید آن است که این رشته را در شهرستان‌ها گسترش دهد  چرا که از دل محروم‌ ترین روستاها نیز می‌توان افراد توانمند و بااستعداد را به جودوی کشور معرفی کرد.

رییس فدراسیون جودوی کشور، بر افزایش تعامل هیات‌های استانی با آموزش‌ وپرورش اشاره کرد و گفت: اتکا به کمک مالی فدراسیون و اداره های کل ورزش و جوانان را برای پیشبرد اهداف هیات‌ های استانی کافی ندانست و هیات ها با جذب حامیان مالی می توانند برنامه های خود را عملی سازند.

میراسماعیلی  اقدام برای ساخت ۱۲ خانه جودو در کشور با کمک خیران و اداره‌های ورزش و جوانان در استان‌ها و تلاش برای به بهره‌ برداری رسیدن آکادمی بزرگ جودو در تهران را نیز یادآورشد و ادامه داد: خیرانی که در جناح بستک حاضر به احداث سالن برای هیات جودو شده اند  از سوی فدراسیون این قول را به آنان می دهیم در صورت عملی شدن، فدراسیون جودو تمام تجهیزات سالن را برای آنان مهیا کند.

دراین نشست چند تن از روسای هیات های جودو در شهرستان های هرمزگان نیز در رابطه با ساخت خانه  جودو و تجهیزات این رشته ورزشی در شهرستان ها سخن گفتند.

 همچنین از کشاورز رییس سابق هیات  و دبیر آن با اهدای هدایایی قدردانی شد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=7194

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات