امروز : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۳
صفحه نخست | اجتماعی | امام جمعه اهل سنت بندرعباس:باید قدردان خادمان به جامعه بود/ فرهنگ سپاسگزاری را قدر بدانیم

امام جمعه اهل سنت بندرعباس:باید قدردان خادمان به جامعه بود/ فرهنگ سپاسگزاری را قدر بدانیم

منتشر شده در ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۹
اهل سنت

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از فارس از بندرعباس، شیخ سید عبدالباعث قتالی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهل سنت بندرعباس اظهار کرد: حسن ظن و نداشتن بد بینی باعث بهبود روابط اجتماعی می شود. یک فرد مومن به همه حسن ظن دارد و بدون دلیل نسبت به کسی بد بین نیست.

وی افزود: بسیاری از اختلافات اجتماعی و خانوادگی محصول بدبینی‌های بی جا و بدون دلیل روشن است. نیک است از قضاوت‌های شتاب‌زده نسبت به هم خودداری کنیم و قبل از هرگونه اظهار نظری در مورد افراد درست موضوع را بررسی کنیم.

به گفته امام جمعه اهل سنت بندرعباس، رواج برخی بد اخلاقی ها در جامعه آفتی برای جامعه و سبب بوجود آمدن برخی کدورت‌ها می شود و از جمله آن می‌توان به بدبینی و قضاوت های سریع و بدون دلیل اشاره کرد.

شیخ قتالی ادامه داد: وقتی کسی در سمتی بوده و به جامعه خدمت کرده است، بعد از تغییر باید از او قدر دانی شود تا فرهنگ سپاسگزاری در میان ما نهادینه شود.

وی اضافه کرد: تغییرات مدیران‌ و ائمه جمعه نباید با بی احترامی و بی توجهی به زحمات آن فرد همراه باشد.

امام جمعه اهل سنت بندرعباس خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت در تغییرات ائمه جمعه، در انتصاب ائمه جمعه جدید برای اهل سنت با شیوخ و بزرگان اهل سنت مشورت شود و مسائل عرفی جامعه اهل سنت در این تغییرات مورد توجه قرار گیرد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=8411

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *