امروز : ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۰
صفحه نخست | اخبار قشم | افزایش کد رشته‌های دانشگاه پیام‌نور قشم

افزایش کد رشته‌های دانشگاه پیام‌نور قشم

اخبار :
منتشر شده در ۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۵

رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز بین المللی قشم از اضافه شدن دو رشته روانشناسی و علوم تربیتی با توجه به نیاز شهرستان و تقاضای بالای متقاضیان بومی جزیره، به رشته‌های این دانشگاه دولتی خبر داد.

 

علی نقی زاده بعداز ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قشم ضمن تشریح کیفیت بالای نظام آموزشی دانشگاه پیام‌نور و برتری فارغ التحصیلان دانشگاه پیام‌نور در آزمون‌های ارشد و استخدامی کشور، اظهار داشت: زمان ثبت نام بدون آزمون در این‌واحد دانشگاهی تا ۲۸ شهریور ماه است.

وی افزود: تمامی داوطلبان نظام آموزشی جدید (۳-۳-۶) و همچنین داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نکرده اند می توانند در رشته های بدون آزمون دانشگاه دولتی و بین الملل پیام نور قشم با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sangesh.org یا مراجعه حضوری به دانشگاه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز بین المللی قشم با اشاره به اینکه دانشگاه دولتی پیام نور کمترین شهریه را از دانشجو اخذ می‌کند و دانشجویان می‌توانند برای تمام مقطع تحصیلی خود وام با بازپرداخت بلند مدت ۴۸ ماهه با کارمزد۱/۴ درصد دریافت کنند، گفت: تحصیل رایگان برای افراد تحت پوشش نهاد های حمایتی کمیته امداد، بهزیستی و..  نیز مهیا است.

 نقی زاده در پایان خاطر نشان کرد:  تغییر محل آزمون مطابق نظر دانشجو، آزمون‌های متمرکز و سراسری، برگزاری آزمون‌های آنلاین و الکترونیکی از دیگر مزایای دانشگاه پیام نور است و این بهترین فرصت برای متقاضیان جهت تحصیل در دانشگاه پیام نور است و این مزایا نشان از کیفیت و مهم بودن یک دانشگاه دولتی است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=764

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *