امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۶
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | افزایش مبتلایان به ویروس اُمیکرون در کیش

افزایش مبتلایان به ویروس اُمیکرون در کیش

منتشر شده در ۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۴
مبتلایان

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از خبرنگاران جوان، محمدرضا رضانیا گفت: روند مبتلایان به ویروس اُمیکرون در جزیره کیش در حال افزایش است و در حال حاضر دو بیمار در بیمارستان جزیره کیش بستری هستند.

سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: تعداد مبتلایان به ویروس اُمیکرون به حدی نرسیده است که وخامت این سویه را ارزیابی دقیق انجام داد.

دکتر رضانیا گفت: امیدواریم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم و تکمیل زنجیره نوبت سوم واکسیناسیون بتوانیم با این سویه جدید مقابله کنیم.

وی گفت: در چند روز گذشته تعدادی از دانش آموزان هفت سال به بالا با نمونه مثبت کرونا به ثبت رسیدند و این می‌تواند با توجه به سرعت انتقال ویروس اُمیکرون زنگ خطری برای دیگر دانش آموزان در مدارس باشد.

دکتر رضانیا با اشاره به اینکه بعد از گذشت دو سال از شیوع ویروس کرونا چاره‌ای به بازگشایی مدارس نداریم، گفت: مسئولیت مدیران مدارس در برنامه ریزی و نظارت بر دستورالعمل‌های بهداشتی بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی گفت: در صورت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس شاهد شیوع گسترده ویروس اُمیکرون در مدارس و سپس در خانواده‌های آن‌ها در جزیره کیش خواهیم بود.

سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: مدیران مدارس موظف هستند یک نفر را به عنوان غربالگر برای بررسی دانش آموزان قبل از ورود به کلاس در مدارس انتخاب کنند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=10854

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *