امروز : ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۴
صفحه نخست | اجتماعی | افزایش قیمت نان، این بار در بندرلنگه

افزایش قیمت نان، این بار در بندرلنگه

منتشر شده در ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۹:۵۶

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ علی نیکویی،شامگاه پنجشنبه رییس کارگروه آرد و نان شهرستان بندرلنگه، اظهار کرد: افزایش قیمت نان در بندرلنگه در راستای اجرای دستورالعمل جدید شورای آرد و نان استان هرمزگان با چند درصد افزایش و با لحاظ وزن چانه صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: براین اساس قیمت جدید هر قرص نان لواش و تافتون سهمیه ای با وزن چانه ۱۸۰ گرم سه هزار ریال، نان بربری فانتزی آزادپز با وزن چانه ۳۰۰ گرم ۱۹ هزار ریال و نان سنگک ساده آزاد پز با وزن چانه ۶۵۰ گرم ۱۹ هزار ریال می‌باشد.

نیکویی با تاکید بر اینکه براساس تقاضای مشتری برای استفاده از کنجد در نان سنگک قیمت آن افزایش می‌یابد، عنوان کرد: با تغییر وزن نان قیمت آن نیز افزایش می‌یابد که شهروندان باید به این مساله توجه داشته باشند اما وزن این نرخ‌ها مصوب شده و مقابل نانوایی‌ها نصب می‌شود.

وی بیان داشت: افزایش هزینه‌ها در سال‌های گذشته و ثابت ماندن قیمت نان سبب زیان نانوایان شهرستان شده بود که کارگروه آرد ونان با افزایش نرخ نان، بدنبال افزایش کمی و کیفی آن در شهرستان است.

رییس کارگروه آرد و نان شهرستان بندرلنگه تاکیدکرد:نظارت‌ بر واحدهای نانوایی به منظور بررسی و کنترل کیفیت و کمیت نان با همکاری کارشناسان کارگروه کیفیت نان شهرستان در سه مقطع صبح، ظهر و عصر از سوی اتحادیه آرد و نان انجام می‌شود و با هرگونه گرانفروشی و کم فروشی برخورد می‌شود.

نیکویی خطاب به اعضای کارگروه آرد ونان شهرستان گفت: باید در این ایام نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی بر اساس آنچه که از سوی ستاد مبارزه با کرونا ابلاغ شده، به صورت ویژه و مستمر بر واحدهای نانوایی اعمال شود.
۱۳۹ واحد نانوایی در شهرستان بندرلنگه فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۱۳۱ واحد یارانه ای و ۸ واحد نیز آزادپز هستند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=1590

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *