امروز : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۵
صفحه نخست | اخبار قشم | افزایش بی سابقه در استان/ شمار مبتلایان به۲۷۴۳ نفر رسید

افزایش بی سابقه در استان/ شمار مبتلایان به۲۷۴۳ نفر رسید

منتشر شده در ۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۷

به گزاریش پایگاه خبری قشم؛ دکتر حسین فرشیدی، رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی هرمزگان، امشب، دوشنبه ۵ خردادماه، تازه‌ترین آمار و اطلاعات بیماری کووید۱۹ در استان را به شرح زیر اعلام کرد:

از زمان شیوع کرونا تاکنون «۳۲۲۵نفر به‌عنوان بیمار حاد تنفسی» در مراکز درمانی استان بستری شدند که از این تعداد «۲۸۶۲ نفر پس از طی دوره‌ی درمان و بهبودی ترخیص» شده‌اند و در حال حاضر «۱۵۷ بیمار (۱۰۹ نفر ایزوله/ ۲۸ نفر در آی‌سی‌یو/ ۲۰نفر در بخش‌های عادی) بستری» هستند.

تا امروز ۱۵,۵۹۷ آزمایش تشخیص کرونا در استان انجام شده که از این تعداد ۱۲,۵۵۴مورد منفی بوده است.

طی یک روز اخیر ۲۰۵ بیمار جدید (بندرعباس ۱۲۳/ بندرخمیر ۲۵/ قشم ۲۱/ رودان ۲۱/ میناب ۹/ بندرلنگه ۵/ حاجی‌آباد ۱) شناسایی شد و جمع کل مبتلاشدگان بیماری کووید۱۹ در هرمزگان به «۲۷۴۳نفر» رسید.
از بین افراد مبتلاشده تاکنون «۵۵۴ نفر بهبودی کامل یافته‌اند» و «۵۶ بیمار نیز هم‌اکنون در بیمارستان‌های استان بستری» هستند.
همچنین «۲۰۷۷نفر از بیماران مبتلا به کرونا تحت مراقبت خانگی» قرار دارند و «۱۸ نفر هم در مراکز تکمیل درمان (نقاهت‌گاه‌ها)» حضور دارند.

طی یک روز اخیر دو نفر از بیماران مبتلا به کرونا (مرد ۶۳ساله از بندرخمیر سابقه هپاتیت سی / زن ۲۴ساله بدون بیماری زمینه‌ای) جان خود را از دست دادند و شمار فوت‌شدگان به ۳۸نفر رسید.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=1409

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *