امروز : ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۰
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | افتتاح و بهره برداری از ۱۵ پروژه ورزشی در هرمزگان

افتتاح و بهره برداری از ۱۵ پروژه ورزشی در هرمزگان

منتشر شده در ۲۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۳
هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایسنا، محمودرضا امیاری مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان، ظهر امروز در نشستی خبری که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد، اظهار کرد: از تمامی خبرنگاران برای پوشش اخبار حوزه ورزش قدردانی می کنم و هرگونه انتقاد از سوی خبرنگاران را به فال نیک می‌گیرم چرا که نقد ما را در مسیر پیشرفت قرار می دهد.

وی افزود: ۲۶ مهرماه لغایت ۲ آبان ماه  به نام هفته  تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده و رویکرد برنامه‌های امسال اداره کل ورزش و جوانان بر اساس شعار وزارت “ایران تندرست، ایران همدل، ایران قوی” است. افتتاح و بهره برداری از ۱۵ پروژه ورزشی و اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی از جمله برنامه های این هفته در سراسر استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان تصریح کرد: با توجه به ظرفیت ها و سرمایه های ورزشی استان همه باید تلاش کنیم زمینه و بستر توسعه ورزش در بعد قهرمانی و همگانی آن را در استان فراهم کنیم و گام های بلندی را برای نهادینه کردن ورزش در میان خانواده ها برداریم.

امیاری عنوان کرد: برگزاری یادواره شهدای ورزشکار، همایش و جشنواره های پیاده روی، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری مسابقات مختلف هیات های ورزشی، برگزاری جشنواره های ورزشی متناسب با گروه های سنی، برگزاری همایش کوهپیمایی و دوچرخه سواری و….. از جمله مهمترین برنامه های این هفته در سراسر استان هرمزگان است.

وی بیان کرد: خوشبختانه در بخش جوانان رشد خوبی داشتیم و در برخی شاخص ها رتبه های بسیار خوبی به دست آورده ایم. در حوزه بانوانان کارگروه های تخصصی رشه های مختلف تشکیل شده و در راستای استعدادیابی که مهمترین اصل در توسعه ورزش استان است، فعالیت های خوبی در حال انجام است.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان بیان کرد: المپیاد استعدادهای برتر در بهمن ماه امسال در ۲۲ رشته برگزار می شود و ۶۴۸ نفر از آقایان و ۴۳۳ نفر از بانوان ورزشکار به این رویداد بزرگ ورزشی اعزام می شوند. همچنین یادواره شهدای ورزشکار در هفته تربیت بدنی برگزار می شود و از پیشکسوتان و جانبازان این عرصه تجلیل به عمل خواهد آمد.

امیاری، تجلیل از همکاران و بازنشستگان اداره کل ورزش و جوانان و خیرین ورزشکار را از دیگر برنامه های اجرایی در هفته تربیت بدنی دانست و عنوان کرد: هیئت همگانی ما در حال راه اندازی لیگ تندرستی در سطح استان است و قصد داریم با این اقدام شور و نشاطی در استان ایجاد کنیم.

وی در پایان از برگزاری جشنواره بومی محلی در جزیره هرمز خبر داد و اضافه کرد: بزودی جشنواره ای مشابه در سطح ملی در جزیره قشم برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=7476

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات