امروز : ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۳
صفحه نخست | اجتماعی | اعلام مخالفت شورای شهر پارسیان با مصوبه انتزاع

اعلام مخالفت شورای شهر پارسیان با مصوبه انتزاع

منتشر شده در ۲۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۰
انتزاع

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ در این بیانیه آمده است: هر از گاهی و به ویژه در ابتدای استقرار دولت‌های جدید، بحث انتزاع بخشی از شهرستان پارسیان و الحاق آن به یکی از شهرستانهای استان فارس مطرح و باعث تشویش اذهان مردم نجیب شهرستان پارسیان و استان هرمزگان می‌شود.

 در شرایطی که مردم درگیر مشکلات عدیده‌ای از جمله تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان خارجی و مشکلات اقتصادی هستند و در ماتم از دست دادن عزیزانشان در اثر ویروس منحوس کرونا خاطری آزرده و اندوهبار دارند، طرح فراموش شده و مختومه الحاق بخشی از شهرستان پارسیان باز از طرف عده‌ای تعقیب شده و بر سر زبانها افتاده است.

در حالیکه غیرمنطقی و غیر کارشناسی بودن طرح مذکور و زیانبار بودن آن برای مردم شهرستان پارسیان بارها به گوش مسوولین رسانده شده است.

باز اعلام می‌کنیم بازخوانی پرونده مختومه الحاق بخشی از شهرستان پارسیان با توجه به آثار منفی آن بر اعتماد و همبستگی مردم، هیچ توجیهی ندارد.

 مصرانه از مسوولان بلندپایه کشور، مدیران عالی استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بویژه مجمع نمایندگان استان هرمزگان درخواست می کنیم اجازه ندهند به بهانه طرح الحاق و ادعاهای ناپسند به کرامت و اعتماد مردم نجیب، متدین و مرزدار شهرستان پارسیان خدشه وارد شود.

مردم پارسیان هیچ منع و محدودیتی برای سرمایه‌گذاری سرمایه گذاران جای جای مملکت عزیز اسلامی قائل نیستند و استقبال هم می‌کنند.

اما هرگز حاضر به تغییر در بخشی از جغرافیای شهرستان عزیز خود نیستند. امید واثق داریم که با درایت مسوولان و مدیران متعهد در دولت انقلابی جناب دکتر رییسی رییس جمهور محبوب، طرح نامقبول الحاق مختومه اعلام خواهد شد و آرامش و آسودگی خاطر به مردم شهرستان پارسیان و استان هرمزگان باز خواهد گشت.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=7518

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *